czwartek, 18 kwietnia 2013

Zrób to Sama...- kokarda z chustki...


Chustka  czy mała, długa, trójkąt nie ważne można ją użyć jako fajny dodatek. Można ją wykorzystać do ozdobienia fryzury, czy też do zakrycia szyi, ja wykorzystałam do ozdobienia nudnej czarnej bluzki, a także możesz użyć do ozdobienia torebki. Sama możesz wybrać miejsce gdzie chcesz ją zastosować wystarczy wziąć agrafkę i przypinasz do ubrania .


 Sposób wykonania :

A tu kilka foto jak można wykorzystać takie wiązanie chustki :)

Zastosowanie na głowie

 
                                                                                                     


  mocowanie kokardki

 Masz nudną bluzkę przypnij kokardkę i już wygląda żywiej:p

  i nie ma nudy na szyi


 Masz czarną sukienkę a chciałabyś ją podkreślić jakimś kolorkiem możesz właśnie w taki sposób przewiązać kokardkę w tali, lub tuż pod biustem .
 Jeśli mamy chustkę kwadratową złóż w taki o to sposób i zrób tak samo jak na instrukcji wyżej.
 Nie masz torebki w kolorze butków, doczep dodatek w kolorze butów i już wszystko  pasuje do siebie.




I jak przekonałam was do takich dodatków. A może same korzystacie z takiego wiązania ?????

14 komentarzy:

  1. takie proste, a tak fajnie można wykorzystać :) na pewno spróbuję z chusteczką-wstążką w roli ozdoby do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przeszukałam net i nie widziałam takiego wiązania wiec dodałam,tak banalnie proste:dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe. Wg. mnie najlepsza jest taka mniejsza, niepozorna kokardka, nie jestem zwolenniczką takich wielgachnych kokard. A swoją drogą: JAKIE FAJNE BABY HAIR MASZ! Dużo ich, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł;) Muszę się nauczyć robić kokardę z włosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje , czasem mnie olśni i coś wymyśle heh

      Usuń
  5. Super pomysł z tą kokardką :) i do wszystkiego pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra wygląda przy bluzce i torebce :) Będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowo! Do koczka wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"