sobota, 27 kwietnia 2013

Moja mała kolekcja lakierów


Witam Was serdecznie dziś niestety nie mogę spędzić w blogosferze za długo czasu iż mój Mężuś odchodzi urodzinki w sumie miał wczoraj ale z racji tego że wczoraj trzeba było pracować  dziś jest imprezka nie za duża ale zawsze jak to w urodziny jacyś ludzie w domu się przewiną .Także tak na szybko powrzucam kilka foto jaką mam kolekcje lakierów i wszystkiego co do paznokci ,są oczywiście jeszcze w szufladzie ukryte akryle, żele i inne które zniszczyły niegdyś mi płytkę i poszły w odstawkę. Nie będę się rozpisywać ,ponieważ goście się już zjeżdżają :)









Tak wygląda moja kolekcja a Ty także lubisz malować pazurki ?Masz już liczną kolekcję?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"