niedziela, 14 kwietnia 2013

Mój nowy nabytek kosmetyczny..




  Haul zakupowy po raz pierwszy na moim blogu  .

 

Odwiedziłam Rossmann , Hebe ,oraz słynna Biedronkę w której często można kupić kosmetyk dużo taniej niż w drogeriach. Od kilku dni zastanawiałam się nad kupnem L'oreal Elseve i czytając opisy dziewczyn, większa ilość polecała  ten Eliksir odżywczy.


Tak więc spacerując po Rossmannie , włożyłam go do koszyka .





Nio i bym nie była sobą jakbym na tym skończyła więc dorzuciłam jeszcze Puder z jedwabiem i wit E,nr 4 , posiada także mięciusią podusie oraz  lusterko ,






Oraz róż z jedwabiem i witaminą E, nr 11 ; 







 W Hebe kupiłam szminkę Catrice  Ultimate Colour 240


 
A w Biedroneczce :
Maseczka odżywczo-oczyszczająca Dermo Minerały zielona glinka kambryjska +rumianek +mięta  ;



odżywka do paznokci  firmy Eveline Cosmetics,
 Nail therapy total acion 6 w 1











Miałyście któryś z tych produktów jak się u Was sprawdziły ?

3 komentarze:

  1. Moja ulubiona szminka :) a względem pudru myślałam,że to bronzer ja mam akurat róż świetny jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. puder - ale dla mnie za słaby ostatnio po kuracji skrzzypokrzywy troszkę mnie wysypało,nie kryje mi niedoskonałości na brodzie ,a róż naprawdę fajny co do szminki też jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy :) uwielbiam hebe :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"