poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Inspiracje włosowo-fryzurowe na różne okoliczności :P


         Kolejny post o inspiracji włosowo-fryzurowej.
 Wrzucam Wam Kochane fotki z niedzielnego popołudnia czyli jak miały się  włosy moje i siostry .
Swoje upięłam w niedbałe loki,czyli  owinęłam pojedyncze pasma  na palcu i spięłam wsuwkami.
Na takiej długości zrobić sobie coś samemu  to dość ciężko ale dałam radę, fryzurka przetrwała  nawet wieczorny  wyjazd  gdzie już dość wietrznie było ,siostra zaś dziś skusiła się na minimalizm a wiec dobieraniec. 
                                                                                   
                     Zdecydowałam że wrzucę foto
fryzurek jakie własnoręcznie wykonałam na mojej 7 leniej córce.
Fotki są z okresu Bożego Narodzenia ale tu przecież chodzi o fryzurkę:P
 Jeśli macie pytanie odnośnie danej fryzury  która wpadnie wam w oko a nie wiecie jak ją wykonać piszcie na pewno odpowiem oczywiście jeśli to  będzie wykonalne wytłumaczę .
Chciałam opisywać każdą po kolei ale zbyt długo by  się rozpisywać :p

                                      Ja po prostu lubię foto które samo mówi przez się:))))
1

 2
 3
 4
 5
 6
 7
8
 9
 10
 11
 12
 13
 14
 15
 16
 17
 18
19
 20
 21
 22
 23
 24
 25
 26
 27
 28
 30
 31
 32
 33
 34
 35
 36
 37
 38
 39
40
 41

                             Która wam się podoba najbardziej?






4 komentarze:

  1. Masz talent! każda z nich robi wrażenie i jaka wspaniała modelka :)

    Szalenie podoba mi się 10, klasyka w świetnym wydaniu :) Twoja córka musiała być w 7 niebie :)Pozazdrościć Mamy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrezygnuj z weryfikacji obrazkowej, będzie wygodniej dla Czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ślicznie za komentarze już weryfikacja wyłączona :p

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"