piątek, 10 stycznia 2014

Choinko Choinko piękna jak - las, Choinko Choinko zostań wśród nas... manicure - choinka....

Hej,


Jakoś tak mnie wzięło na tę piosenkę ... ..córka słucha swoich przebojów :) i wpadłam na pomysł że po prostu zmaluję choinkę ...Tak też uczyniłam i oto co mi wyszło ...ten mani z zielonymi choineczkami kiedyś gdzieś mi śmignął przed oczyma jak przeglądałam  folder z inspiracjami ściągniętymi z neta  z tym że, tamten był wykonany na zielonej bazie a ja zrobiłam swój wręcz odwrotnie.. sami spójrzcie..

 A ta gipsowa choineczka wykonanie mojej  córki:)

 A jak tam Wasze pomysły ??? Co myślicie o takim mani?

7 komentarzy:

  1. Przepiękne paznokcie :) Choinka gipsowa jest świetna i ile ma prezentów pod sobą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo! te zielone choineczki skradły moje serce *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. te zielone ośnieżone są bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, jak zawsze coś innego, interesującego...podziwiam Twoją staranność i dokładność wykonania i zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie to jest :D Strasznie mi się te choineczki podobają :D wszystkie - nie tylko te zielone ;)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"