wtorek, 23 kwietnia 2013

Liebster Blog Award


źródło Google
Dziś witam Was z uśmiechem od ucha do ucha, ponieważ jestem uradowana  nominacją którą obdarowała mnie SaikouBiuti . Bardzo serdecznie dziękuje tobie Kochana za taką niespodziankę iż w taki właśnie sposób dowiedziałam się że jednak ktoś mnie czyta i że jednak jest coś w tych moich wypocinach :)

 Zasady Nominacji:
 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną 
 robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 
Pytania które otrzymałam  : 
  1.    Ulubione perfumy?
Bardzo lubię wody toaletowy z firmy Avon szczególnie Treselle Seduction który niestety został wycofany ,Teraz aktualnie używam ecstase( zakupiony w  auchan) który ma podobną nutę zapachową 
    



 źródło Google

   2. W jaki sposób lubisz najbardziej spędzać czas wolny?
O ile  mogę go poświęcić sobie to, z reguły relaksacyjna kąpiel z dużą ilością piany , trance w tle i świeczusie które uwielbiam. 
Miło jest także, gdy pitraszę cosik w kuchni , a potem moje słodziaki się tym zajadają .
Jeśli czas mam spędzić z  moją rodzinką to  głównie są to wyjazdy i robienie  zdjęć w plenerze, spacerki , zwiedzanie.

  3.  Wolisz słodycze czy słone/ostre przekąski?
 Super pytanie nie muszę się długo zastanawiać nad odpowiedzią -uwielbiam -SŁODYCZE. 
źródło google
4.    Jeśli mogłabyś wybrać dowolny kraj, gdzie najchętniej byś zamieszkała?

 Oj ale się rozmarzyłam ale ,tak najchętniej zamieszkałabym na wyspie Karaibskiej tam gdzie zawsze jest cieplutko bo ja straszny zmarzlak jestem więc wybieram Barbados, albo Grenada.
źródło Google
5.  Ulubiony film?

 Chyba nie mam ulubionego filmu są takie, które lubię oglądać kilka razy i nie przeszkadza mi to że oglądam go powtórnie są to filmy:
Źródło google
-Walking Dead
-Straszny film 5
- Transporter ,
-Gdzie jest Fred?
 6.  Ulubiona książka?
Ostatnio gustuje w książkach czysto psychologicznych, poradniki ze sposobem na życie -


, oraz książki Beaty Pawlikowskiej.

 7.Pies, kot czy inne zwierzątko?

Wiem nigdy nie mów nigdy ale - nigdy Kota
 Odpowiem tak :Krakers, Pika
  8.Mieszkanie, czy dom z ogrodem?
Nie wyobrażam sobie życia i mieszkania w blokowisku , mieszkam od dziecka w domku , i tak jest do dziś . Uwielbiam  lato i spędzanie czasu w ogrodzie (basen ,leżak ,huśtawka )


9.Samolotem czy samochodem?
Uwielbiam jeździć samochodem, jazda  na pełnym gazie  nie jest mi straszna .




Nie miałam jeszcze okazji lecieć samolotem tak też nie wiem jak to jest, ale  nie mówię NIe.

10. Na blogu wolisz "krok po kroku" czy recenzje?

Zdecydowanie krok po kroku, jest na pierwszym miejscu chodź recenzje także czytam.

11.O czym najbardziej lubisz czytać na blogach? 

Ogólnie to czytam  różne blogi , o kosmetykach, włosach,  makijażach , robótkach 
 domowych.
A to moja krótka lista nominacji ponieważ jestem na blogu zbyt krótko, a nie chce na siłę szukać blogów godnych polecenia.

Karmelowa
Weronika
Charming Pinny


A to są moje pytania :)

1. Z samego rana piszesz nowy post czy czytasz komentarze ?


2.Czym się kierujesz w życiu?

3.Jakiej muzyki słuchasz?

4.Kim chciałaś zostać ale ci nie wyszło?

5.Jeśli dostałabyś kupon wart 2 tyś z Sephory na co byś to wydała? 

6.Co dla Ciebie jest najważniejsze?

7.Jaką fryzurę lubisz nosić  najbardziej?

8.Czy zastanawiasz się nad wrzuceniem do swojego bloga wideo?

9.Czy zdarza  ci się zmieniać utworzony wcześniej post bo stwierdziłaś że coś ci się w nim nie podoba?

10.Kto jest twoim Guru blogowym?

11.Wymarzona długość włosów?



RetrivMonGold



4 komentarze:

  1. pierwszy raz widzę tak starannie przygotowane odpowiedzi ze zdjęciami i w ogóle ... :)
    pięknego masz Goldena! to moja ulubiona rasa piesków :)
    i też jestem zmarzlakiem ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje starałam się zajęło mi to troszkę czasu ale opłaciło się dziękuje za pochwałę :]

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :) To moje pierwsza więc też bardzo się cieszę!

    A Co do Twoich odpowiedzi- tez gustuję ostatnio w książkach/poradnikach i planowałam zakupić, jeszcze wczoraj!, coś Pawlikowskiej. Także dobrze że się wstrzymałam i mogę zasięgnąć informacji z pierwszej ręki: co polecasz? Bo w tym natłoku książek można się zgubić...

    I też jestem zmarźluchem, więc rozumiem to ciepło, o którym mówisz na wyspach kanaryjskich :) No i słodycze- też tak mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekret czytałam :) A resztę sprawdzę, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"