wtorek, 7 stycznia 2014

Mój Projekt - Wywołaj Zimę z B for Beautiful Nails

Hej,
 
Chciałam Wam pokazać mój mani jaki wykonałam wczoraj do  projektu Ani z bloga B for Beautiful Nails, nie jestem z niego w 100 % zadowolona ale postanowiłam wrzucić na bloga postaram się jeszcze coś zmalować. Na zaśnieżone drzewo zdecydowałam się, gdyż wczoraj ujrzałam u Nail-Art Addict piękne naklejki i to one zmotywowały mnie do wykonania właśnie takiego zdobienia.



 
Baner bardzo mi się spodobał, zresztą Ania zawsze zaskakuje świetnymi fotkami i niespotykanymi czcionkami :)
Tak więc nie zanudzając mam nadzieje, że moje zdobienie choć troszkę ruszy zimę, że popruszy nam śnieg i że będziemy mogli zrobić bałwana nie tylko na paznokciach ale i w ogrodzie...:P



To by było na tyle , dajcie znać jak Wam poszło w tym projekcie a tym którzy nie zmalowali w tym roku jeszcze śnieżnej aury to zapraszam do Projektu Ani :)

7 komentarzy:

  1. śliczne mani:)bardzo ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne mani! super Ci te drzewa wyszły i bałwanek cudny! ja podobnego całkiem niedawno malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mani jest fantastyczne! Ale wolałabym byście wywoływały wiosnę! :D (nie lubię zimy nonono! :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyszło *.* aż mi się zimno zrobiło :P

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! tak genialnie zadziałałaś, że zima przybyła :) dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"