niedziela, 7 kwietnia 2013

Skrzypokrzywa co to takiego ????

                                               A  teraz kilka słów o skrzypokrzywie .
  
                              Zalewamy wrzątkiem w kubku  :
 
         -1 torebka skrzypu
        - 1 torebka pokrzywy

       Stosować  przez 3 miesiące (przy piciu 1 kubka dziennie )
      lub   3 tygodnie tydzień przerwy .

           Patrząc na to ,że kiedy zabrałam się za tę herbatkę ziołową pijąc ją na ciepło jedno mi się nasuwało na myśl nie dam rady tak pić  miesiąc .No ale jak przecież chcesz mieć zdrowe długie włosy walcz ze sobą ok wypiłam , ale kolejnego dnia zrobiłam owy napar i zapomniałam go wypić wchodzę wieczorkiem do kuchni a w rogu  stoi zapomniany kubek i biorę go z krzywą miną i tu co ostudzony smakuje mi- nie krzywię się stwierdziłam dam radę i tak zostało ,zaparzam go po południu i wypijam wieczorkiem jest bardziej esencjonalny jeśli mogę tak to ująć ale nie przeszkadza mi już smak przez to że wypijam go wręcz jednym łykiem nie smakując go :P 

 I co dodać nie stosuje żadnych wewnętrznych suplementów takich jak (vitapil) ponieważ są to suplementy o tych samych właściwościach .

Jedynie łykam magnez i wit B6 .
Nasuwa się pytanie czy mam efekty uboczne ?? tak mam objawia się to posiadaniem dużej ilości wyprysków w okolicy ust  i brody kilka na czole .
No ale to było do przewidzenia przecież pokrzywa oczyszcza organizm z toksyn .
Mówi się że pokrzywa jest moczopędna ja tego nie zauważyłam ,zobaczymy jak będzie z miesiączką bo czytając posty- dziewczyny skarżyły się na opóźnienia . Dam znać jak będzie ze mną :)

tak więc wedle obietnicy u mnie nie było problemu była jak w zegarku...:)

A teraz zostało prze de mną wypicie dzisiejszego wieczornego  kubka i tygodniowa przerwa od naparu skrzypowopokrzywowego :)


Piłaś już kiedyś taki napar jak sobie poradziłaś ze smakiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"