niedziela, 28 kwietnia 2013

RetrivMonGold tydzień w zdjęciach..

Witajcie ,dziś jak to w niedzielę postanowiłam spędzać więcej czasu z rodzinką, tak więc krótko  na blogu - tydzień w zdjęciach . Na fotkach foto chmur ponieważ lubię oglądać chmury wpatrywać się w naturę i oglądać różne zjawiska jakie dzieją  się na niebie, tak też foto zrobione wczorajszego wieczora niebo, piękny księżyc super widać kratery. Torcik który mężuś dostał na 30-chę .
A tu któregoś dnia siedząc i pisząc dla Was, mężuś mnie zaskoczył ponieważ nie lubi po sklepach latać , tu z nienacka  kawusią i ciachami mnie częstuje . Ten tydzień a dokładnie jeden dzień i chyba był to czwartek wnet bym śmierć ujrzała i 2 kolana nabite w guzy i siniory mi zostały, zachciało mi się wieszać nowe linki i z nożem w ręce wyrżnęłam  się jak długa bo poco patrzeć co przede mną stoi a tak jak zjawa beczka z kwiatami sobie nagle wyrosła przede mną .Na pazurkach ombre  .
No i z racji tego że jestem zakupoholiczką w kwestii kupowania torebek i butów, tak też
podczas kupowania potrzebnych produktów kuchennych , nie obyłabym się żeby nie wejść do Deichmann i kupiłam koleją parę butków nio i oczywiście torebkę . A że lubię długie pazurki w dodatku kolorowe to  2 lakiery w naszym Supermarkecie kupiłam .To Na tyle .




Życzę wszystkim udanego popołudnia a ja znikam obiadek zajadać :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"