piątek, 19 kwietnia 2013

Inspiracja włosowa ...warkocze ...i Karolcia gościnnie ...


   Witam Kochane dziś  pogaduszki ze znajomą z byłej pracy i nie mogło być inaczej  kawka, ciasteczko nie mogłabym też jej wypościć bez "po-dotykania" jej włosów,  Karolina ma śliczne grube włosy, nie uwierzycie jej grubość kitka to 10,5 cm ....po prostu takie chcę mieć!!!!  :)) Jak wiecie uwielbiam układać, zaplatać włosy szkoda że nie mogę tego praktykować na moich włosach, ale bardzo chętnie ,układam włosy wszystkie które wpadną w moje łapki . Karola lubi fryzury z warkoczami w każdej postaci ,więc pokazuję w tym poście warkocz Holenderski , Dobierany kłos, oraz Dobierany z boku głowy z ozdobnym kwiatkiem oraz łączenie obu plecień  z obu stron głowy ,podpięte w kok.

 Tak się prezentują włosy Karoliny  z warkoczami :p








 Macie ochotę na uczesanie, zapraszam do siebie :)

Czy także byś się zdecydowała na któreś z tych uczesań  ?

3 komentarze:

  1. przepiękne!!! ja też uwielbiam takie fryzury i próbuję sobie czasem coś zrobić na głowie, ale jednak sobie samemu jest troszkę trudniej. no i nie mam tak bujnej czupryny - Twoja znajoma faktycznie ma piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na swoich też próbuje ale moje są jeszcze krótkie ,wiec jak zrobię warkocza to za 10 minut już się wysuwają

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ja tak nie potrafię? ;(

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"