piątek, 12 kwietnia 2013

Peeling cukrowy - czyli dokładne oczyszczanie skóry

Peeling cukrowy  sposobem na oczyszczanie skóry


Był taki moment w moim życiu że moje włosy a raczej skóra głowy robiła mi psikusy czyli potrafiła tak wytwarzać sebum, że tuż po umyciu szamponem z SLES  czułam jak nad moją głową unosi się nieprzyjemny zapach.
 I zastanawiałam się co z tym zrobić ,dochodziło do takiego momentu że, o 6:00 myłam głowę  i o godz 15 robiłam to kolejny raz .
W końcu poczytałam , popytałam i dostałam właśnie taka poradę jaką teraz przekazuję Wam.Mam nadzieje, że wam także się spodoba .
Mówię to nic innego jak   muszę spróbować i tak mi się  spodobało- bo włosy były ładnie nawilżone,mięciutkie ,słyszałam  także że może nawet pomóc w walce z łupieżem.

Pora napisać co uczyni dany  peeling na naszej głowie :

- wyreguluje wydzielanie sebum poprzez ustabilizowany proces gruczołów łojowych
- dokładnie oczyści nam skórę głowy z obumarłego,zrogowaciałego  naskórka
- poprawia krążenie
- pomaga w pozbyciu się łupieżu
Po co nam taki peeling ?

Peeling pomaga nam na oczyszczenie naszej skóry głowy z  brudu, kurzu, obumarłego naskórka ale także oczyści z pozostałości niedomytych ze skóry  olei,wcierek , szamponów z sylikonami.
Dzięki odpowiedniemu oczyszczeniu nasz skalp  będzie mógł lepiej wchłaniać składniki odżywcze z masek czy też odżywek  jeśli posiadasz jakąś maskę którą kilka razy testowałaś i była nieodpowiednia właśnie teraz może się okazać twoim must have.
Ponadto regularnie stosowana pomaga pozbyć się łupieżu.
Regularne stosowanie 
Tak jak wspominałam poprawia  krążenie skóry która ma potem możliwość na stymulację wzrostu  włosów.
Miłym zaskoczeniem ,może być że przez oczyszczanie nasza skóra przestanie w końcu nas swędzieć.
Tak oczyszczona skóra  zacznie  nam odwzajemniać się poprzez zdrowszy wygląd a co za i tym idzie  grubymi lśniącymi ,zdrowszymi włosami .

Jak często peeling-ować skórę głowy ?

Każdy walczy z czymś na swoim skalpie ja  z przetłuszczaniem i według mnie musimy sami zauważyć kiedy jest odpowiedni czas na peeling cukrowy ale także trzeba zwrócić na to szczególną uwagę że nie należy na pewno stosować tego codziennie ,ponieważ mogło by to doprowadzić do nadmiernego podrażnienia skóry, wydaje mi się  że takim odpowiednim odstępem będzie 2 tygodnie. Ważne jest także by nie robić peelingu zbyt gwałtownie- to znaczy( nie pocierać skóry jak by się ścierało papierem ściernym) ponieważ można uszkodzić mieszki włosowe,a  co za tym idzie nadmierne wypadanie włosów.
 A teraz czas na przepis :
Są różne przepisy w internecie  na peeling cukrowy :
można użyć miodu ,kawy,oleju maski, odżywki ..ja zrobiłam w najprostszy sposób zmieszałam 4 łyżki cukru z szamponem Bambi (ilość taka jak do  podwójnego mycia )jest delikatny w końcu to szampon dla dzieci od 1 roku życia .
Zwilżyłam głowę letnią wodą  i delikatnymi okrężnymi ruchami masowałam głowę dokładnie całą wymasowałam po czym spłukałam  i po wysuszeniu cieszyłam się świeżością oraz delikatnymi mięciutkimi włosami jak u niemowlaka :))


   
                                Dajcie znać jakie miałyście odczucia po zastosowaniu peelingu?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"