niedziela, 21 kwietnia 2013

Inspiracja włosowa - Włosy naturalnie kręcone - Gosia

Będąc w odwiedzinach u Gosi  oczywiście z góry to było zamierzone, żeby zobaczyć jak jej włosy zachowują się w warkoczach i upięciach. Ponieważ  Gosiaczek ma włosy długie, naturalnie kręcone  ma ich  dużo, są sztywne i grube tak też zdecydowała  się iść do fryzjera  na cieniowanie czego teraz żałuje . ...troszkę byłam ograniczona czasowo, i troszkę  było nam ciężko robić coś eleganckiego i dokładnego, ponieważ Gosia jest świeżo upieczoną Mamusią i Nasza śliczna Niunia musiała dostawać papku więc były przerwy na karmienie .
 Ale na pewno ją jeszcze dorwę na coś konkretnego   najpierw dałam Gosi troszkę porad i oczywiście w końcu namówiłam ją na olejowanie ,więc jak już odżywi swoje włoski na pewno jej skręt się polepszy , nie będą się tak puszyć i będą wyglądały zdrowo.

4 letnia Julcia(starsza córka)  ma przecudowne  włoski i rosną jej w mega szybkim przyspieszeniu :)(zabijesz mnie ale musiałam wrzucić także Julkę) :P

6 komentarzy:

  1. fajnie Ci te fryzurki wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeboskie włosy Julii, o moja Tuśka ma te same getry i włosy podobne, ale krótsze (rok temu po wypadku z gumą do żucia, musiałam jej sporo obciąć :-/ )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia miałam w styczniu włosy obcinane sięgały do pach chyba z 10 cm a może i 15 jej urosło przez ten czas włosy rosną jak perszing ,a i loki przez to zniknęły urodziła się i miała loczki jak baranek ślicznościowe ma włoski po mamie Gosia też ma grube i kręcone włosy

      Usuń
  3. jejku barzdzo lubię takie fryzurki tylko nikt u mnie nawet francuza nie umie zrobić a co dopiero takie coś a sama nie umiem sobie z tyłu zapleść bo od razu ręce mnie bola od trzymania w gorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi także mdleją ,ale próbuję sobie robić dobierane i warkocze holenderskie mimo tego ze mam krótkie włosy zawsze coś tam stworze ...

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"