wtorek, 9 kwietnia 2013

Kolejna Inspiracja włosowa...


          Każda z nas lubi wyglądać wyjątkowo pięknie ,ale jeśli chodzi o jakieś większe wyjścia mamy problem (przynajmniej ja mam zawsze taki dylemat)  co na siebie włożyć jaki makijaż wykonać  no i oczywiście co z tą fryzura przecież chcemy wyglądać najlepiej na imprezie/balu  i poczuć się super  wtedy gdy ktoś zwraca na nas uwagę i przygląda się naszej kreacji,i  tej wyjątkowej fryzurze  , zaprezentuje Tobie kilka pomysłów  a może akurat poczujesz że przemawia właśnie do ciebie twoja podświadomość tak to tę fryzurę   właśnie chcę mieć ....:P

                                                                    modelka:siostra














 a tu kilka foto jakie dziś wykonałam na moich cieniutkich włosach ;

 
Dajcie znać czy odpowiadają wam takie fryzurki??? może napiszcie w komentarzach  jaką fryzurkę chciałybyście ujrzeć w moim wykonaniu :))

4 komentarze:

  1. jakie piękne fryzury! Byłam na weselu w niedziele i aż mi smutno, że takiego cuda na głowie nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne bardzo ładne fryzury bardzo takie lubię

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"