poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Piramida pielęgnacji RetrivMonGold

Witam serdecznie przegladając blogi włosomaniaczek zaawansowanych, że tak to nazwę  zaczerpnęłam pomysł i stworzyłam własną piramidkę pielęgnacji.


Codziennie
 Jak co dzień myję głowę ponieważ moja skóra głowy ma tendencję do przetłuszczania , używam odżywki do spłukiwania, rozczesuję na mokro ponieważ moje włosy nie lubią rozczesywania na sucho iż są strasznie poplątane.
Przed suszeniem suszarką zabezpieczam końce odżywczym eliksirem Elseve  Loreal
Dzięki  akcji miesięcznej u  Anwen wypijam codziennie drożdże które nawet nie są mi straszne..
Co 3 dni
Ostatnimi czasy obiecywałam sobie że zakupię rzepę i będę ją stosować tak też w poprzednim tygodniu gdy skończyłam akcje miesięczną  z Jantarem zakupiłam czarna rzepę i ją stosuje.Wcieram w skalp nakładam czepek oraz zawijam głowę w ręcznik i tak siedzę sobie godzinkę .
Odnośnie olejowania to robię "rosołek"-(oliwka baby dream + woda) w wannie i tak około 30 do 40 minut moczę włosy , potem tak jak zwykle myję głowę .
Raz na tydzień
Oczyszczam z zanieczyszczeń które się  przyczepiają (kurz,itd), a także gruntownie oczyszczam skalp z sebum, oliwek które się nawarstwiają na skórze głowy i nie wymyją się delikatnymi szamponami . Raz na tydzień także stosuje maskę na dłużej  niż zwykle gdy myje głowę nad wanną,także nakładam ją pod czepek na 30 minut.
W celu wydobycia skrętu  stosuje siemię lniane które cudownie odbija mi włosy od skóry głowy .
Raz na miesiąc
Moje włosy są słabe i po oczyszczaniu peelingiem cukrowym maja skłonność do wypadania ,tak też staram się go nie stosować często chodź po wykonaniu takiego oczyszczania  moja skóra głowy zostaje dłużej bo na 2 do 3 dni jest  czyściutka , nie przetłuszcza mi się skalp.
Laminowanie , służyło moim włosom jak były strasznie przesuszone i poniszczone a ostatnio zauważyłam że po laminowaniu wyglądają gorzej i są częściej przyklapnięte   tak tez odłożyłam je tak wysoko w piramidce .
Okazjonalnie
Zdarza się dość rzadko ,że gdzieś wychodzę na imprezy ale czasem bywa tak też wstawiłam okazjonalnie lokówkę , którą podnoszę włosy od nasady.



Jeśli chodzi o podcinanie końcówek nie wpisałam tego w piramidkę , ponieważ nie wiedziałam gdzie mam umiejscowić ten wpis  albowiem  ostatnimi czasy pomijając ten miesiąc(akcja picia drożdży chcę sprawdzić przyrost miesięczny) podcinam końce jak widzę rozdwojenia .


Tak wyglądam moja pielęgnacja a jak wygląda Waszą ???
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. muszę chyba zacząć stosować jakieś Twoje porady, bo staram się zapuszczać włosy, ale używam tylko zwykłych odżywek do włosów.

    Zapraszam po odbiór wyróżnienia Liebster Blog Award :) Szczegóły tutaj: http://saikoubiuti.blogspot.com/2013/04/wyroznienie-liebister-blog-po-raz-drugi.html

    OdpowiedzUsuń
  2. to bardzo mnie cieszy że ,się przydałam :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"