piątek, 5 kwietnia 2013

co czytałam ...jest tego dużo więcej ale te uchwyciłam fonem...

  Lubię czasem poczytać coś romantycznego , przeidealizowanego, coś z" hardkorem" , swego czasu chodziłam do biblioteki co tydzień brałam 3 książki przeważnie były to horrory ...

od 2012  zmieniłam dział w innym kierunku.. bardzo , ale to bardzo ciągną mnie książki, poradniki psychologiczne , z takiej książki zostaje coś na dłużej , można coś zmienić w  sobie bo zawsze gdzieś tam lampeczka się włącza  czytając... i  sumienie każe zapamiętać ten wers i dłużej można porozważać w ciszy i zadumaniu ,
np. ja nie lubiłam siebie :P a po przeczytaniu kilku poradników zrozumiałam, że już w sobie nic nie zmienię ..że mogę... iść na operację ....ale przecież tego nie chcę ..wiec postanowiłam że zaakceptuje siebie taką jaką jestem :p

Przedstawiam te książki które foto udało mi się zrobić..
1. "Sekret "  .
Książka pomaga zrozumieć swoje pragnienia , chęci co do stworzenia w prawdziwym świecie.
 To poradnik zdobywania własnego szczęścia ,zrozumienie i docenienia własnych wartości oraz wizualizowania co przyciąga nasze najskrytsze  pragnienia w naszą stronę ...


Te trzy książki które Wam przedstawiam po niżej  przeczytałam w szpitalu bardzo wciągające .

2.Raz w Życiu link .


3.Arabska Córka link .


4.Tancerka Mao,  link do opisu książki.


5.W Dżungli Życia

Link do opisu , książkę naprawdę polecam , daje dużo do myślenia  i  poucza  byśmy zwracali uwagę na to z kim mamy  do czynienia...


2 komentarze:

  1. kiedyś czytałam dużo książek odnośnie życia kobiet w krajach muzułmańskich, natomiast danielle steel to dla mnie trochę za "różowe" romansidło :)
    Aczkolwiek dwóch ostatnich książek w ogóle nie kojarzę :))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia opisuje Życie Beaty Pawlikowskiej...
    Zaś
    Tancerka Mao to śledztwo brutalnego morderstwa w szanghajskim parku ...

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"