niedziela, 5 maja 2013

Tydzień w zdjęciach..


 Witam Was serdecznie  , u  mnie ten czas tak umyka , po prostu przelatuje  mi miedzy palcami dopiero co wrzucałam  niedzielny wpis tygodniowo - zdjęciowy i już znów nadeszła kolejna niedziela .Wczoraj były moje imieniny i dziadkowie nas  odwiedzili  ,tak wiec ciasto musiało być:). U znajomych na kawce córka zabawiała kotki ,( perski Misia) i Sofija ,był jeszcze trzeci kotek  ale nie lubi ściskania więc uciekł...Zdobienie pazurków ale niestety wszystkie pędzelki z tamtego roku zrobiły się sztywne i takim sprzętem nie da się pracować muszę zamówić nowe :/  , pazurki w ciepłej  oliwce moczone - polecam (usztywnia pazurki "moje"),makijaż dnia  który bardzo często noszę  -uwielbiam :]  I jedno co mnie najbardziej cieszy chciałam już Wam to oznajmić jakieś 3 dni temu ale wolałam to zostawić na dziś DZIĘKUJE Wam za wszystkie 1059 odwiedzin i za  komentarze  które zostawiacie mi pod moimi postami buziaki :))  jeszcze kilka dni i "miesięcznica" mojego prowadzenia bloga :] nie wiem czy to dużo czy też mało odwiedzin jak na miesiąc blogowania ja tam jestem zadowolona :) wszystkich serdecznie pozdrawiam ..
 


 Córcia z szynszylką Piką:)

  A to od moich super dziadków dziękuje Wam kochani że zawsze jesteście ze mną koffam :*



Ostatnio nie używam lokówek  ale wiadomo zawsze ktoś(sister) może wpaść na loki :))

Życzę  miłego dnia , mam nadzieje , że pogoda Nam wszystkich dopisze  ,ponieważ ja zamierzam , gdzieś  pojechać jeszcze nie wiem dokładnie gdzie? ale w plener foto porobić , dotlenić się po
 2- miesięcznym kiszeniu się w domku (choroba ) ...

Pozdrawiam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"