sobota, 4 maja 2013

Kilka słów o mnie :)

Witam Was kochane ostatnio zdarza mi się siedzieć po nocach i czytam blogi  włosomaniaczek , oglądam  filmiki z recenzjami produktów które na pewno zakupię  .Wpadłam na bloga  który mnie zainspirował do stworzenia właśnie takiej kart informacyjnej  .

 Jaki mam typ skóry : twarzy, ciała?

Twarz - Moja skóra przez ostatnie 2 może nawet już 3 lata ma jakieś problemy z zapychaniem, tworzą mi się zaskórniki i jakieś grudki w około ust i brody ,  jak byłam nastolatką nie miałam żadnych trądzików, wyprysków i tym podobnych tak teraz obrzuca mnie co róż to nowymi dziwactwami których nie mogę się pozbyć nawet , po wizycie u pani dermatolog, która na zapisywała mi różnych mazideł nic nie pomogło... Tak więc moja skóra jest ostatnimi czasy mieszana , ma dni takie że jest tłusta  , po czym nagle tworzą się suche skórki , i zapanuj tu nad ładnym wyglądem ...
Wydaje się być wrażliwa ,czasem   podkłady ją potrafią uczulić po czym  , szczypie , swędzi   a znów po kremach  pękają naczynka ...
Hm ciężko tu stwierdzić moim okiem czy jest młoda  czy stara , nio jak by nie było mam prawie 30 :P
Ciało - Skłonność do przesuszenia mimo balsamowania , natłuszczania ,w  okresie zimowym  do każdej kąpieli wlewałam  oliwki, olejki babydrem , a i tak nic nie pomogło sucharek.

Jaki typ włosów posiadam ?

Włosy krótkie, na końcach wykręcają się jak chcą .. kolor ciężko powiedzieć ...jaki mam kolor hm określcie- bo sama mam  z tym problem... chyba szatynowy  a może blond ciemny ? , nie farbuje od października, przetłuszczające się  , grzywka strączkuje się po około 4 godzinach od mycia.

Jakie zapachy lubię ?

Uwielbiam od zawsze wanilie , świeczki , jedzenie (jogurty, serki , mleka do picia WSZYSTKO Z WANILIĄ)
A jeśli mowa  o perfumach /wodach toaletowych /balsamach/kremach /żelach do kąpieli to uwielbiam zapach soczystych owoców , aromatyczna egzotykę oraz rozkoszny i uwodzicielski zapach piżma.
Najbardziej nie lubię zapachu "być może"...jak go czuje u pań w kościele bez obrazy uciekam.. głowa mi pęka od tego intensywnego zapachu....

Jakie są moje ulubione kosmetyki i takie których nie lubię   ?

Uwielbiam :
-wszelkie żele z serii avon mają piękne zapachy ...
-balsamy , kremy nawilżające ,
-odzywki
-maski
-lakiery do paznokci
-paletkę cieni 180 kolorów
- kredę do oczu
 -henna do brwi i rzęs
-podkład,  puder matujący
 
 Nie lubię :
-lakierów do paznokci w kolorze brązowym
-drażniących perfum
-mydeł w kostce
-lakierów do włosów  o intensywnym zapachu
-lakierów które sklejają włosy
-deorolon które nie robią tego co powinny i w dodatku brudzą ubrania ..


Moja podstawowa pielęgnacja to..?

-OCM do mycia  twarzy, krem nawilząjący  na przesuszone miejsca,Maść i pasta cynkowa na przemian na niedoskonałości
-maseczka  lub peeling raz na tydzień
-mycie co 2 dzień
-olejowanie 2 razy w tygodniu
- wcierka z rzepy co 3 -4 dni
-oczyszczanie
-natłuszczanie ciała kąpielą z olejkami
-moczenie dłoni i paznokci w oliwie z oliwek
-odżywka na pazurki do regeneracji rozdwojeń
- maseczki nawilżające, peelingi  na stopy  przed latem :)


Co myślisz o takiej karcie ?  Podoba Ci się czy raczej nie lubisz czytać takich postów?


2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię czytać takie wpisy, bo wiem czym się kierować przy dalszym wyborze polecanych przez daną blogerkę kosmetyków, czy je kupowac, czy też nie.
    Dowiedziałam się np. że też jesteś zwolenniczką wanilii, tak jak i ja :) Ciągle mogłabym ją jeść. I uwielbiam ją tez w perfumach, ale piżma nienawidze.
    No i skórę mamy inną- moja nie potrzebuje prawie wcale nawilżenia, z kolei z przetłuszczaniem się włosów nie mam problemów wcale, ale z ich puszeniem owszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, moja skóra cały rok potrzebuje nawilżenia . po solarium była sucha , kiedyś uzależnienie , teraz nie chodzę , po kąpielach w morzu jeziorze wiórek byłby gdybym nie nałożyła oliwki....

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"