czwartek, 9 maja 2013

Mini Haul :) foto z wycieczki..



 Witajcie Kochane :)
Przychodzę do Was dość  późno, ponieważ  mężuś po pracy zabrał nas na wycieczkę. Było naprawdę miło a i zwiedzanie  córci się podobało bo lubi takie wyprawy , gdzie można powchodzić, poskakać  pobiegać ....A wracając do zakupów to poszukując w moim miasteczku czarnego lakieru do paznokci, oblatałam 5 sklepów i już zwątpiłam , więc nabyłam lakier w kolorze chabru  firmy simple Beauty mini i dla samozadowolenia kupiłam maskę  Mrs.Potters, idąc do ostatniej drogerii kupiłam w końcu  maluteńki  lakier firmy Selene w kolorze czarnym , choć już myślałam ,że nie mam co liczyć na ten zakup.



Tak jak pisałam powyżej ,ze złości że nie dostane lakieru( a i tak dostałam heh) musiałam sobie to  odbić i podeszłam do działu masek do włosów , ostatnio myślałam o kupnie maski nawilżającej więc wybrałam tę trochę w ciemno bo , jeszcze mam problem z rozszyfrowanie składów ,ale po zakupach pierwsze co wpisałam w google i o dziwo chwalą sobie tę maskę zobaczymy jak sprawdzi się u mnie....


                       

 
Testowałyście tę maskę? napiszcie jak się u Was sprawdziła? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"