niedziela, 26 maja 2013

Tydzień w lustrze Nikona...


Hejo :) dziś milutki dzień , Dzień Matki :) pewnie każda mama zadowolona z prezentów , laurek , wierszyków , kwiatków od swych pociech :)
A ,że moja mama ma dziś 2 święta bo urodzinki :)To goście byli :)no grill w ogródeczku..


 Rodzinka<3


I pyszne mięsko z grilla ,  moi lubią krupnioki z grilla , mężuś mielone , a ja  nie lubię to zajadałam suróweczki :)


moja surówka
 
  
 A tu ogród w całej okazałości :) 


 Kwiatki , bratki, kaczucha i córa na rolkach:p


Rolady mojej mamusi ;P


 I pyszne ciacha:)


 mniam ...jeszcze bym zjadła


Lubicie bób? , ja uwielbiam , ten jest  zdrowy bo latem zebrany z Dziadziusia działki..


Nie jedzeniowo ale kwiatowo , stokrotka na włosach siostry , mojego wykonania :)


 
 
A jak Wam minął dzionek?:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"