wtorek, 7 maja 2013

Inspiracja włosowa

Witajcie tak jak obiecałam dorzucam foto  fryzurek. Wczoraj niestety   dopadł mnie udar i nie byłam w stanie usiedzieć , zwinęłam się spać przed 22 , a jest to do mnie nie podobne , bo ja nocny marek jestem ... Pogoda dziś markotna , ale przynajmniej moja głowa odpocznie ...Dobra nie ględzę już o niczym tylko  przedstawiam Wam to co udało mi si wczoraj zrobić ledwo stojąc na nogach :P

 Na początek fotka loczków jakie udało mi się zrobić nową lokówką którą Wam pokazywałam tu.


Wykonanie fryzurki :
Baza kitek, rozdzielamy pasma i podpinamy każde z osobna wsuwkami .


 Foto z lampą tej samej fryzurki.


Kolejna inspiracja to irokez z loczków, podpinamy na przemian pasma  z lewej strony na prawą i odwrotnie. Loczki układamy na środku głowy, podpinamy i fryzura gotowa .


 Na długości włosów wykonany kłos podpięty pod spód,wpięte wsuwki kwiatki do ozdoby.

I kolejna fryzurka stworzona z pasm wylakierowanych i rozczesanych szczotką - kokówka która wygładza  włosy (nawet polakierowane ).


To by było na tyle , dajcie znać czy podoba się Wam jakaś  fryzurka .

1 komentarz:

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"