wtorek, 28 maja 2013

Olejki łopianowe Green Pharmacy w końcu moje....

 Witajcie Laski:P

Kiedyś wspominałam, że bardzo chciałabym  przetestować na mojej głowie olejek łopianowy  z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu. W  mojej okolicy nie mogłam go dostać , mimo prób zamawiania w aptece miła pani dzwoniła do głównej apteki i ucieszona kazała mi czekać aż główna apteka prześle czy tam przywiezie zamówione przeze mnie olejki  ale niestety czekałam na wiadomość o odbiorze ich i tak mijał  tydzień drugi  lecz , nie doczekałam się , pofatygowałam się , pójść podpytać co tam z moim zamówieniem lecz odpowiedz była krótka w pobliżu w magazynach nie ma tych olejków .

Przyszłam do domku bez dłuższego zastanowienia  weszłam w neta na allegro i znalazłam  sklep  link do tego allegrowicza  w którym mają świetne ceny , różne kosmetyki, które często widuje u Włosomaniaczek , ceny naprawdę przystępne ... 

Gdy zauważyłam cenę od razu sprawdziłam czy allegrowicz posiada jeszcze inne olejki  i na szczęście wtedy jeszcze były 2 pozostałe olejki z tej serii - za każdy olejek zapłaciłam 3,99 /100 ml.

 

Teraz, jestem zadowoloną  posiadaczka 3 olejków firmy Green Pharmacy i jako pierwszy  przetestuje Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu, przeciwłupieżowy  :

 I następny to olejek łopianowy z czerwona papryką , pobudza wzrost  włosów.

 
  
Kolejny to olejek łopianowy ze skrzypem polnym , jest stosowany do włosów wypadających .

 

Pewnie zastanawiacie się dlaczego przeciwłupieżowy , otóż producent zapewnia że regularne stosowanie ,  wzmocni  osłabione włosy , przeniknie w głąb skóry , odżywiając cebulki włosowe , usunie łojotok i nie przyjemne odczucia  - co prawda już nie mam takich problemów z smrodkiem ale ciągle mam problem przetłuszczania I TO JEST GŁÓWNY powód dla którego zacznę stosować ten produkt , ciekawe czy zmniejszy przetłuszczanie ?

Następny z czerwoną papryką ,  także ma podobnie zadziałać , czyli zmniejszyć łojotok oraz pobudzić wzrost ....

Jako ostatni użyję ten ze skrzypem ponieważ, jest on do włosów wypadających a ja odpukać nie należę do osób mających z tym notoryczny problem ..

Miałyście już do czynienia z tymi olejkami dajcie znać w komentarzu jak się u Was sprawdzały czy wpłynęły na porost , zmniejszenie przetłuszczania ???

1 komentarz:

  1. Tez mam tę trójkę. U mnie.. działają średnio. Na włosach brak jakiegokolwiek efektu. Znaczy no: tyle-o-ile, a skalp mi podraźniają, ale mój jest nadwrażliwy. U wielu się sprawdził, więc jest duża szansa, że i u Ciebie zdziałają cuda.

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"