środa, 15 maja 2013

Recenzja Marion ,Natura Silk , Jedwabna Kuracja

Witajcie, postanowiłam wrzucić dziś recenzję Jedwabiu  Natura Silk firmy Marion. Tak się złożyło,że to 2 opakowanie które zdenkowałam , więc pora na dokładny opis.Jedwab zakupiłam w moim miasteczku w drogerii za 7,10 zł za pojemność 15 ml. Szczerze mogę powiedzieć ,że jest moim i mojej córeczki włosów ulubieńcem, po nim włosy są pięknie gładkie , wygładzone , śliskie i ślicznie lśnią .. Jedwab zawsze stosuje przed suszenie włosów suszarką, mimo, że nie używam gorącego nawiewu , zabezpieczam końcówki przed łamaniem , kruszeniem . Nakładam go także na pasma przy twarzy , czyli tam gdzie najczęściej zauważam zniszczenia po moich metamorfoz owych  farbowaniach...


Od producenta:

Świetlisty połysk , wystarczy 1 kropla!

 I tu mogę potwierdzić słowa producenta , na moje włosy wystarczy jedna kropla , by włosy ślicznie błyszczały :))

Skład:

Cyclopentasiloxane (And) Dimethiconol,-emolient, tworzy na włosach  ich powierzchni warstwę okluzyjną (film),
(And) Dimethiconol- Alkohol, należący do grupy polisiloksanów.
Cyclomethicone, -emolient
Phenyl trimethicone, -gatunek silikonów bezpiecznych
Ethyl ester of hydrolyzed silk,-proteiny jedwabiu
Parfum,-zapach
Pantenol.-nawilżacz

Konsystencja, zapach, opakowanie:


Konsystencja tego kosmetyku  jest śliska, porównywalna do  gęstego olejku, kolor ma przezroczysty, pachnie bardzo ładnie , miły delikatny zapach. Opakowanie - buteleczka z pompką o pojemności 15ml ,








Wydajność/Cena:

Wydajny  dlatego cena nie jest uciążliwa w tym przypadku 7,10 na około 3 miesiące stosowania .

Jak nakładam jedwab?

Na umyte włosy po odsączeniu z nadmiaru wody w ręczniku, rozczesuje włoski , potem rozczesuje je i na wilgotne końce  nakładam jedwab, po czym susze suszarką. Choć zauważyłam , że jeśli nakładam go na suche włosy bardziej widać efekt wygładzenia. I moje włosy przy takim stosowaniu nie zbijają się w strąki.

Moja opinia:

Kosmetyk przy takiej ilości(1 kropla ) nie obciąża moich włosów, bardzo ładnie nabłyszcza, ułatwia rozczesywanie , chroni końce podczas suszenia , ma praktyczna buteleczkę z pompką co ułatwia stosowanie .Włosy po tym kosmetyku stają , się ujarzmione, gładkie, nawilżone.

A czy Ty stosujesz Jedwab?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"