piątek, 24 maja 2013

Sprawdź jaki masz typ kolorystyczny skóry..

Hejka , zdecydowałam się dziś na wrzucenie wpisy na temat typu  kolorystycznego skóry.
Jak pewnie wiecie w  nauce są dwa typy kolorów zimne i ciepłe. Zaś w analizie typów kolorystycznych urody barwy ciepłe i zimne dzielą się dodatkowo na jasne i ciemne.

Klasyfikacja i podział kolorów :

* Wiosna  kolory ciepłe i jasne
* Lato       kolory zimne i jasne
* Jesień    kolory ciepłe i ciemne
* Zima     kolory zimne i ciemne

  Kobieta Wiosna:

Ten typ urody wyróżnia jasna cera , o odcieniu kości słoniowej lub brzoskwini.
Skóra jes cienka i delikatna , często posiada jasne piegi.
Oczy jej są niebieskie , błękitne  lub zielone .
Włosy  mają złote odcienie , do tego typu  pasują ciepłe, jasne  oraz delikatne kolory .



Kobieta Lato:


W przypadku tego typu , dominują jasne i zimne kolory.
Kobiety posiadające ten typ urody  maja lekko niebieskawy oraz delikatny, różowy odcień  karnacji.
Oczy przeważnie mają  lekko szare, szaro-niebeiskie lub szaro-zielony.
Włosy mają blond , z charakterystycznym odcieniem popielatym .
Do tego typu odpowiednio będą pasować kolory łagodne, zimne, pastelowe.


Kobieta Jesień:

 Cera ma charakterystyczną złotą barwę , o rożnych odcieniach - od kości słoniowej do brązowej.
Większość kobiet w tym typie posiadają piegi.
Przeważa tu kolor oczu brązowy lub brązowo -zielony.
Mają różne odcienie włosów, od rudego do brązu.
Odpowiednie do tego typu skóry będą kolory w odcieniach złota oraz oliwkowej zieleni.



Ponoć jestem jesienią więc tu kilka moich make up :)
 

 
Kobieta Zima:

Cera jest porcelanowa, lub ciemna, oliwkowa.
Oczy wydają się być wyraziste, spowodowane jest to dużym kontrastem między bielą gałki  a kolorem tęczówki: ciemnoniebieskim , czarno- brązowym, turkusowym.
Włosy mają ciemne - brązowe, lub czarne  popielate .
Kobiety Zimy dobrze prezentują się w wyrazistych intensywnych kolorach w zimnych odcieniach.



I co jaki Masz typ skóry  wiosna , lato, jesień ,zima??

2 komentarze:

  1. hahhh to ja jestem totalny mieszaniec:)oczy-lato
    cera zima,włosy wiosna:)hihi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi oczy do jesieni nie pasują heh , ja zawsze myślałam ze zima jestem ale fryzjerka mi kiedyś powiedziała że jesień ,

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"