środa, 14 maja 2014

Zdobienie Wiosenne wykonane na konkurs

Hej po długim czasie, 
przepraszam za swoje nieobecności na blogu ..widzę, że mimo tego że nie publikuje nowych postów dużym gronem i tak mnie  odwiedzacie - miło mi z tego powodu :)
Wracając do tematu postu to chciałam Wam pokazać moje zdobienie jakie stworzyłam na początku kwietnia na konkurs u Kr00pki. Zdobienie zostało nagrodzone z czego jestem bardzo zadowolona i podekscytowana :)))
A wiec mani zaczęłam od pomalowani pazurków bazą- odżywka  Eveline  po czym wybrałam pastelowe kolorki i nimi pokryłam pazurki.

Następnie białym Golden Rose zmalował pionowe  paski,  przy użyciu cieniutkiego długiego pędzelka.
A całe zdobienie wykończyłam różami. A do ich wykonania  użyłam czerwonego i łososiowego Golden Rose natomiast listki zostały pomalowane lakierem firmy Nail Polish oraz Pretty.
Całość prezentuje się tak:)
Zwycięskie prace możecie zobaczyć tu :) a nagrodą były 



Dziękuje organizatorce i sponsorom za konkurs w którym miałam okazję wziąć udział:)

3 komentarze:

  1. wracaj, Piękna, bo się też stęskniłam :* dużo pracy, dużo zajęć, a czas gna jak szalony :( mam jednak nadzieję, że zawitasz i pokażesz jakiś świetny mani albo może aktualizację włosową?
    Buziaki i pozdrowienia dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"