sobota, 31 sierpnia 2013

Lakier Editt Matt + Glamour = zdobienie..


Cześć Dziewczyny ,
przychodzę jak zwykle dość późno za co przepraszam ...mam do   pokazania moje  zabawne zdobienie  które dziś zmalowałam ... a wszystko zaczęło się po dobranocce kiedy to córcia czytała  książkę.. w której między  wersami zamieszczone  były  słodkie łapki które postanowiłam zmalować na moich szponach ...

Do zdobienia użyłam czarnego  matowego lakieru firmy Editt cosmetics, co prawda miałam co do niego inne oczekiwania ....no ale czego można się spodziewać za 2 zł...  a więc lakier  moim zdaniem nie jest w 100 %  matowy.. ma w sobie trochę połysku ... jest gładki jakby satynowy... Zaś do wykonania zdobienia użyłam lakieru w kolorze brudnego błękitu choć na zdjęciach uparcie wychodził w kolorze pięknego błękitnego nieba ..

Tak się prezentuje cały mani...
a to inspiracja ....










I jak Wam się podoba?

 dorzucam foto jest 6:50 
 mat wyszedł po nocy... :))



 dobrej nocki życzę...

1 komentarz:

  1. Śliczne :) Ja już bardzo dawno robiłam kocie łapki na pazurkach, może znów czas zaszaleć :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"