czwartek, 22 sierpnia 2013

Eveline miniMax -nr 808

Hej
Wszystkim,
Przychodzę dziś do was z recenzją "ostatniego" lakieru.
Napisałam ostatniego ale uświadomiłam sobie, że przecież to nie ostatni lakier w mojej kolekcji ...rzecz jasna chodziło mi o ostatni z tamtych zakupów ....rozglądałam się jeszcze za tymi lakierami ale niestety w mojej Biedronce więcej ich nie widziałam ...
Jeśli macie ochotę poczytać o poprzednich buteleczkach odsyłam Was do tych (683, 805) notek .
Pewnie  czekacie na foto  tego najładniejszy kolorku a więc zapraszam do recenzji potem do  foto ...

 Pojemność 5ml,
Cena ~ 4zł w Biedronce
Kolor - Choć na stronce Producenta można zauważyć różnice w odcieniu niż w tym co posiadam zdecydowanie bardziej podoba mi się ta moja wersja .. miętowy? błękitny ?
Konsystencja - Lakier  jest nadzwyczaj rzadki kiedy malowałam nim pierwszy raz sprawiał mi dużo kłopotów - myślałam ,że mam zły dzień ale kiedy malowałam nim po raz drugi spotkała mnie "powtórka z rozrywki"... czyli niesamowity nerw...prześwity...bąbelki i wiele warstw...
Nakładanie - pędzelek jest normalnej długości i szerokości. Ale jest małe ale .... zbiera lakier i robi prześwity ...
Krycie - tu minus za krycie 4  cienkie?- warstwy.
Wysychanie - tu kolejny minus bo do całkowitego wyschnięcia potrzebne nam będzie 40 minut ...
 Trwałość -  Trzy dni biorąc pod uwagę porządki domowe ...
Zmywanie - Wystarczy wacik, trochę  zmywacza  i lakier pięknie się zmywa. Lakier nie przebarwił mi płytki. A malowałam bez bazy.
Buteleczka - Jest prosta, ale też  nie najbrzydsza..
Moja Opinia - Na paznokciach prezentuje się bardzo ładnie, choć zdarza się że bąbelkuje ...co psuje efekt...








I jak Wam się podoba ?

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek :) Kiedyś też nosiłam takie długaśne szpony teraz sobie jakoś nie wyobrażam znów do nich wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je uwielbiam i nie umiem sobie wyobrazić teraz nosić krótkich ...chyba bym się poryczała ...

      Usuń
  2. Wow ale masz długaśne paznokcie... :D

    Kolor rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapuszczane od października 2012...

      Usuń
    2. To Twoje własne? :D Nie wyobrażam sobie mieć tak długich paznokci :) swoje mam krótkie, ale w branży spożywczej nie można mieć długich :/
      Kolor jest boski :)

      Usuń
  3. powinnaś dostać medal za to ze dałaś rade nim wymalować paznokcie tak długie ja wymiękłam po prostu nie lubię lakierów który marze a nie maluje po paznokciach a a ten właśnie to robi. Pędzelek tragiczny cienki i nierówno sie nakłada. Jak mam mieć byle jak pomalowane paznokcie i nierówno to wolę nie malować
    Kolorek jest prześliczny ale cóż zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ,nie wiem czy kolejny raz się za niego wezmę bo potrzeba 3 godziny by każda warstwa wyschła z osobna na maksa akurat pedzelek mi pasuje mam wąskie paznokcie i jedno machniecie od góry do dołu fajnie tylko ze zbiera lakier okropnie podczas kolejnych warstw..

      Usuń
  4. ja bym nie chciała aż tak długich pazurków raz że przeszkadzały by mi a po drugie zbyt długie według mnie nie dodają uroku :0

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ty dajesz radę z tymi paznokciami? :P Podziwiam, ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Kolor jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie pracując niegdys na poczcie wpadłam w nawyk długich tipsów wiec w pewnym rodzaju uzależnienia

      Usuń
    2. dokładnie pisałam już kiedyś na twoim blogu ...że przechodziłam to co Ty

      Usuń
  6. A ja też lubię długie pazurki, ludzie nie rozumieją, że tipsy to zupełnie co innego niż swoje naturalne :P
    A tego błękitnego ci zazdroszczę, mi nie udało się go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz takie zajebiście długie paznokcie, że mogłabyś sobie zrobić z nich takie szpice jak wampir :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię swój kształt, jakoś szpice nigdy mnie nie kręciły...

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"