czwartek, 22 sierpnia 2013

Projekt Wieczorynka u mixoflife - Myszka Miki i Przyjaciele


hej, Wy pewnie smacznie śpicie ja późno wróciłam i właśnie co skończyłam malowanie paznokci do ostatniego  tygodnia projektu u mixoflife..

 Dziękuje serdecznie wykonawczyni projektu za świetną zabawę ...Mam nadzieje ,że uczestniczki także równie  dobrze się bawiły jak ja...
Hmm w sumie to nie wiem czy samo zmalowanie Minnie będzie zaliczone, jeśli nie daj znać Moniko to zmaluje Mikiego i innych...





 Jak Wam się podoba takie zdobienie????

9 komentarzy:

  1. Ale super Ci wyszło :*
    Specjalnie dla Ciebie, bo pytałaś o pędzelki, zabieram się za post tasiemiec - o tym czego używam i jak :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś Kochana , dziękuje czekam z niecierpliwością:))))

      Usuń
  2. minnie super wyszła, bardzo podobna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowo i fajnie zrobione :)
    Ja takiej myszki nie potrafię zmalować :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna Minnie <3
    Dziękuję za udział w projekcie <3
    Mam w planach kolejny, ale o tym niebawem ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. jej jakie urocze paznokcie, ślicznie wyglądają :) i widzę że pazurek chyba złamany, współczuję :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie a tipsów tego rozmiaru w domku zabrakło i wrzuciłam foto bo to ostatni projekt .. ale już kolejne foto będą z długim gdyż nowe tipsy dokupione ...

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"