poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Eveline MiniMax - nr 683 , Nudziak

Hej,
Tak jak ostatnio wspominałam mam jakiegoś hopla na tle nudziakowych lakierów, czuję wtedy się jakoś tak elegancko a i wtedy nikt nie zwraca na moje paznokcie uwagi gdyż nie rzucają się  tak w oczy , ostatnimi czasy wiele osób i nawet znajomych ci którzy mnie nie odwiedzają i nie wiedzą że mam bzika na tle czystości -pytają jak ja sobie radzę z taką długością paznokci....
  a wiecie co ja odpowiadam ....normalnie , to zboczenie zawodowe gdyż, pracując na poczcie zawsze robiłam  akryle by mieć ładne pazurki  i to w podobnej długości, tak  wiec radze sobie bez przeszkód w domowych obowiązkach...
Już nie zanudzam prezentuje Wam lakier firmy Eveline MiniMax nr 683,



 do zakupu  skusiła mnie cena (ok 4zł)  i gama kolorów tej serii choć wzięłam tego beżowego nudziaka, za to  dziś kupiłam dwa inne kolorki które pokaże Wam w kolejnym poście.



Lakier MiniMax nr 683, jest wyposażony w dość długi wąski  pędzelek, nie miałam z nim problemu  wręcz idealnie  mi się nim malowało.. za to zawiodłam się  na konsystencji tego lakieru  gdyż , przez nieuwagę zalałam skórkę:( należy sprawnie i szybko od umoczenia pędzelka malować bo lakier wręcz ścieka  ....
Drugi minus za prześwity jakie pozostają nawet po 3 warstwach lakieru.
Co do wysychania nie jest aż tak źle mieści się w granicach normy  20 min /3 cienkie warstwy.
Lakier ładnie błyszczy wygląda jakby został pokryty top coat-em.






Lubicie  Takie kolorki ?

i na koniec gama kolorystyczna
ten mój to 2 w dolnym rzędzie
źródło 

który byście kupili?

3 komentarze:

  1. Ja bym kupiła tego nudziaka, którego masz na paznokciach- uwielbiam takie delikatne, stonowane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naturalny kolorek. Sama nie wiek który bym kupiła, bo ciągną mnie róże i fiolety ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O już znalazłam drugi :) tak jak przypuszczałam jest również bardzo ładny, kolorki nude to również moje kolorki poza różami, czerwieniami i pomarańczami ;)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"