poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Eveline miniMax - nr 805

Hejka ,
Przychodzę dziś do Was z notką  o lakierze z firmy Eveline Cosmetics, 
jest to seria miniMax 9 days long quick dry & long  lasting 
czyli szybkoschnący i trwały ..

Ostatnio do mojej kolekcji dołączyły trzy nowiutkie lakiery
 nr 683 pokazywałam Wam tu  .... teraz  recenzuje nr 805..


Pojemność 5 ml,
Cena  ~ 4zł w Biedronce

Kolor - różowa czerwień tak przynajmniej wygląda w buteleczce lecz na pazurkach kolor kojarzy mi się z czerwienią  truskawkową...
Konsystencja - Lakier  rzadki, ale nie sprawił mi kłopotu podczas malowania.
Nakładanie - pędzelek jest normalnej długości i szerokości. Dobrze rozprowadza się nim lakier.
Krycie - tu minus za krycie 4  cienkie warstwy.  Powiecie, że cztery  to za  dużo ale nakładałam je naprawdę cieniutkie i czekałam minutkę (wysychanie) po każdej warstwie.
Wysychanie - Mimo tylu warstw naprawdę szybko wysycha.
 Kilka minut ( około 20) i obie ręce były pomalowane i wyschnięte..
 Trwałość - Dziś trzeci dzień, są delikatne starcia z końców..a łapki miały styczność z wodą podczas porządków domowych ...
Zmywanie - Wystarczy wacik, trochę  zmywacza  i lakier pięknie się zmywa. Lakier nie przebarwił mi płytki. A malowałam bez bazy.

Buteleczka - Jest prosta, ale nie najbrzydsza..
Moja Opinia - Na paznokciach prezentuje się olśniewająco w ogóle nie traci  uroku i blasku i te trzy dni bez odprysków zachęcają do kupna kolejnych kolorków ...







 Foto z dziś czyli trzeci dzień od pomalowania
tak jak widać delikatnie starte końce...


Jak Wam się podoba ten kolorek?  do mnie przemawia na tak...

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny kolorek podoba mi się, jestem ciekawa dwóch pozostałych wydaje mi się że będą to również kolorki w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno to krewetkowa czerwień :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"