wtorek, 6 sierpnia 2013

Maluj z KOkietka - Tydzień siódmy - Natura


Witam wszystkich czytających i oglądających ,
nie wiem jak Wy ale ja dziś po prostu umieram z gorąca nawet wiatrak na wysokich obrotach nie daje spokoju ,gdyż duchota i cienienie nie pasuje mojej głowie , tak boli ze mam dość dzisiejszego dnia .... mimo tych wszystkich ograniczeń ruchowo sprawnościowych (podczas nachylania łeb mi trzaska) zmalowałam  naturę na paznokciach do projektu KOKietki ...

A prezentuje się tak ...



Inspiracja : to Kany z mojego ogrodu :)


Kciuki na obu łapkach ..


Miejcie wyrozumiałość podczas oceniania :P


Na koniec aktualizacja paznokciowa ...


4 komentarze:

  1. przepiękne *.* jakie pazurki długaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiecie jak bardzo się cieszę , ze Wam się podoba ..

    OdpowiedzUsuń
  3. przecież to jest jakaś magia! cudo nie paznokcie! :O nie spodziewałyśmy się takiego cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne paznokcie i śliczne zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"