piątek, 9 sierpnia 2013

Maluj z KOKietką - Tydzień ósmy (ostatni) - Zwierzęta

Hejka,
 przychodzę dziś  do Was ze zdobieniem do kolejnego i zarazem ostatniego tygodnia Projektu Maluj z KOKietką

Może na wstępie podziękuje dziewczynom za  stworzenie super projektu, bawiłam się świetnie, każdy kolejny  tydzień do zmalowania  był wyzwaniem, raz łatwiejszym raz ponad moje siły ale chyba dałam radę :P

Więc jeszcze raz dziękuję i zapraszam do oglądnięcia foto stworzone na projekt Zwierzęta ...

 A zwierzaczki jakie stworzyłam na pazurkach to  świnki ...tak mi się wydaje.. ... heh  moje dziecko rozpoznało że to świńczoki :)






Jak Wam się podobają ?

8 komentarzy:

  1. genialne! to my dziękujemy serdecznie za udział :* no i oczywiście zapraszamy do nas na kolejne projekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne prosiaczki! Nie sposób się nie uśmiechnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świnek na paznokciach to ja jeszcze nie widziałam! Super! :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"