poniedziałek, 1 lipca 2013

Miesięczna aktualizacja - Czerwiec

Witajcie ,
Żeby nie Wasze aktualizacje włosowe , całkowicie bym nie wpadła na to, że już ten czas , jej jak ten czas śmiga ..ostatnio zarobiona jestem nie starcza czasu śpię po 3 godzinki , zmęczenie robi swoje ..ale jak na razie jeszcze gdzieś tam w tym wirze pracy znajduje czas Dla Was , staram się odwiedzać Was codziennie   :)

 A więc czas na aktualizację, nie wiem jak Wy to robicie ,że każde foto w waszych aktualizacjach jest wykonane tak równo ... hm no ja mam z tym problem..  ubrałam tę sama koszulkę i zaznaczyłam czerwoną strzałką wyznacznik, zaś żółtą strzałką długość włosów  i na czerwono  ponumerowałam paski  na bluzce ,byście mogli zauważyć  różnicę w długości od ostatniej aktualizacji ...

 maj 2013                                                                                                                            czerwiec 2013

Pokazywałam mój plan na czerwiec  tu, czy się z niego wywiązałam hmmm , muszę przyznać bez bicia , że masaż skóry głowy wykonałam może z 8 razy  - nie było systematycznie bo  przybyło obowiązków  i nie miałam już siły majtać rękoma nad głową ...

 Jeśli chodzi o olejowanie  na mokro  - wykonane!!!  nie opuściłam żadnego starałam się choć na chwilkę nakładać olej lniany gdy czas popędzał , zaś na sucho mowa tu o GP tu już  systematyczność poszła w dal przez czerwiec wykonałam  tylko 3 razy :(

 

 Co do zażywania suplementów - wiedziałam że nie będę systematyczna choć muszę  przyznać starałam się - nie umiem się zastosować do łykania  zawsze ten sam problem- zapominam :::(
Po łykaniu Humavitu  miewam  okropne bóle głowy , żołądek ma się nawet dobrze ..


Siemię lniane przedłużyłam akcję  więc łykam dalej do 20.08.2013.

 W  tym miesiącu pytałam Was o podpowiedz co do tych moich  skręconych kłaczków, dostałam niestety tylko jedną odpowiedz szkoda ...
 Chciałam to zmienić i jakoś ujarzmić te dziwne włosy i wiecie co, włączyłam do pielęgnacji  metodę OMO  i niestety  znów się nie sprawdziła w moim przypadku ... zaczęłam gubić włosy i to nie małe ilości ...

Wypadanie nadal trwa a metody użyłam około 2 tygodnie temu...
Trzeba będzie zastosować znów ten krem.....

Praktycznie cały czas chodziłam w związanych włosach gdyż ciepło , które było doprowadzało do przegrzewania mojego karku w takim dniu miałam ochotę znów ściąć włosy całkiem na krótko :p, ale doszłam do wniosku, że jak zwiąże włosy w koczka , lub w warkocza to  wtedy będzie dobrze i tak tez chodziłam  ..




Ostatnie mierzenie  wykonałam 20.06.2013  i dziś sprawdzając ile urosły byłam w szoku  na długości od ostatniego mierzenia urosły prawie cm :)) czyli teraz 47 cm (od czoła do najdłuższego pasma) .



A tu przedstawiam  produkty które użyłam w miesiącu czerwcu. 
Nie było tego dużo ale chce wszytko zdenkować by zakupić nowe .


ułożone na szczotkę 


 A  jak minął czerwiec waszej pielęgnacji udało się spełnić wszystkie zamierzone plany?


6 komentarzy:

  1. Boski ten warkocz! Ja z moimi własami w czerwcu nie do końca sobie radziłam, ale mam nadzieję że lipiec będzie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak z bobem to tak już jest jak nie uszyjesz suszary i szczotki to nie wygląda za niczym , wiem bo także się męczyłam ...

      Usuń
  2. Co do tych dziwnych włosów:
    http://kosmetycznealterego.blogspot.com/2012/06/wosy-dysplastyczne.html

    Może to to? ;)
    ja w tym miesiącu znalazłam swój idealny olej do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w czerwcu niestety nie spełniłam wszystkich planów, ale w lipcu już się za to biorę porządnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja też ostatnio tak intensywniej zaczęłam dbać o włosy, kilka dni temu postanowiłam zawitać u fryzjerki i efekt jest taki że wstyd mi włosy rozpuścić :/ Kto takim osobą daje uprawnienia do pracy w zakładach fryzjerskich/?. Żeby nie potrafić włosów wycieniować! {:< Jestem mega wściekła. Ale już, troszkę się pożaliłam ;) Bardzo podoba misię ten twój warkocz, choc i sama najbardziej lubię rozpuszczone :) Masz bardzo ładne włosy z tego co widzę :) Na olejowanie i ja się muszę porwac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niby ładne ale dziś dowiedziałam się ,że moje kłaczki to włosy dysplastyczne:(

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"