wtorek, 30 lipca 2013

Chwalę się wygraną z rozdania na Blogu Moniszona ....

Witajcie ,

 Tak jak wspominałam we wczorajszej notce, wkurzył mnie listonosz nie miłosiernie , wymyślił sobie strategie już na poczcie - wypisał awizo,  nie pukając wrzucił awizo do skrzynki, z tym ,że przyłapałam go na tym otworzyłam drzwi a on ze skruchą przepraszał,że zostawił ją na poczcie... tak tylko ,że ja  cały dzień leniuchowałam i nie szykowałam się do wyjścia , a poczta do 17:30 a cwaniaczek awizo przyniósł po 16 ... ale miałam nerwa .. na szczęście mężuś wsiadł w auto i przywiózł mi moją paczkę ...

 Kiedy ją ujrzałam, moje oczy zabłyszczały - wiedziałam, że w środku czekają na mnie same cudeńka ... nie mogłam się do niej dobrać tak ładnie była zabezpieczona przez Monikę z  Blog Moniszona ... każdy kosmetyk ładnie zabezpieczony , w folię bąbelkową  i na domiar tego zaklejone taśmą, jestem prze-szczęśliwa , wszystko dotarło do mnie-  bez żadnych uszczerbków:)

Dziękuje Tobie Kochana za  śliczna kartkę i za dodatkowe śliczne lakiery z Primarka  oraz, za  serum do wzmocnienia rzęs... nie spodziewałam się .... jeszcze raz dziękuje, za wszystkie cudowności, tak jak pisałam po odczytaniu  wyników strasznie się wzruszyłam ,że udało mi się wygrać tak kosztowną "nagrodę " ...

Nie będę przedłużać po prostu pokarzę Wam , co wygrałam ...

Tak wyglądała  paczka  ...



A tak prezentowała się jej zawartość ...



 Już na wstępie rozpakowywania miła niespodzianka 4 dodatkowe lakiery z Primarka :)

i serum 3 w 1 z Eveline  do rzęs


cała moja wygrana :)))))


  i kilka foto by przybliżyć Wam moje cudeńka ...










 i przybliżenie na kolorki :) wszystkie są po prostu obłędne  ...











 Jeszcze raz dziękuje Moniko za te cudeńka   :) pozdrawiam serdecznie


4 komentarze:

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"