czwartek, 25 lipca 2013

Dzikie Wyzwanie - Tydzień ósmy - Motyl


Witajcie po przerwie,
Nawet nie wiecie jak bardzo się za Wami stęskniłam, miałam dziś wrzucić fotki z mojej wyprawy na Mazury ale zauważyłam ,że już wczoraj powinnam wrzucić notkę ze zdobieniem ,w ramach projektu u Orlicy więc takowe wykonałam na szybko i dziś je publikuje.. ...
Ten tydzień jest ostatnim  jaki mamy do wykonania w  projekcie u Orlicy ... 
Dziękuje Tobie Orlico  za wykonanie tego świetnego  konkursu, aż szkoda ,że ta zabawa dobiegła końca ...
Tak więc gratuluje wszystkim Dziewczynom wytrwałości w wykonaniu wszystkich Dzikich Wyzwań, a Orlicy gratuluje wykonania super baneru  i ekstra konkursu i ,że dokonała wiele starań by   wrzucać  nasze  prace na czas mimo przeszkód jakie stawały jej na drodze..

Tak więc dzisiejszy a w sumie wczorajszy  dzień ,(bo ja się spóźniłam) był dniem Motyla i należało takowe zmalować na twarzy i pazurkach..

Za inspiracje posłużył mi błękitny  Motyl,


źródło :google


Moj motyl na oczkach prezentuje się tak ....



 heh minę zrobiłam jakąś zdziwiona no ale Nikolka chciała abym pokazała jej motylka z masy gipsowej ...






I czas pokazać  motylki na pazurkach...





dla Orlicy



Jak Wam się podobają moje motylowe zdobienia ?????

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż:) a motylek na pazurkach uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem za co bardziej podziwiać: czy za makijaż, w którym niewiele osób jest w stanie wyglądać tak dobrze, jak Ty, czy za wzory na paznokciach które wyglądają jak arcydzieło jakiegoś malarza z obrazu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz mi tak więcej hhe , żarcik ... ale urosłam ... zawsze marzyłam o malowaniu obrazów i na pewno spróbuje ale muszę zakupić płótno...

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"