wtorek, 16 lipca 2013

Dzikie Wyzwanie -Tydzień siódmy - Chrząszcz


Witajcie , tak tak wiem , wczoraj miałam wrzucić ten post ...
Kolejne Wyzwanie to zmalowanie chrząszcza ,nie wiem czy Wam się spodoba, ale  coś wrzucić trzeba , moje zdobienie wykonałam wczoraj w nocy, nie wiem w sumie czy ono przypomina chrząszcza, ale ja tłumacze sobie, że to jego odwłok po rozłożeniu skrzydełek....

Tak więc inspirowałam się tym foto:

źródło google

a tak prezentuje się mój żuczek , 





Foto bez światła, jak widać lakier metaliczny zmienił kolor 


Robiłam próbę, przed pokazaniem Wam tego projektu ale, zauważyłam ,że blogerki takowe zdobienie wykonały więc zmieniłam swoją wizje ...


tak miały wyglądać moje żuki










Która wersja podoba Wam się bardziej ???

I oczywiście make up też wykonałam  - mniej kreatywny ale jest...
foto inspiracji


Odwzorowanie kolorystyczne :))






Co sądzicie o moim chrząszczu ?
A jak Wy sobie poradziłyście z tym projektem???

10 komentarzy:

  1. jakie długie pazurki :D śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ale właśnie straciłam pazurka lewego wskazującego , 3 razy go ratowałam torebką od herbaty ale niestety pękniecie było zbyt mocne , nie udało się go już uratować , jestem załamana:(((co teraz ?? tips masakara tyle przede mną projektów

      Usuń
    2. To widzę mamy podobny problem :( Córka złamała mi dwa i to przy samiutkiej skórze :( Nie było co ratować

      Usuń
  2. wow! super wyglądają te paznokietki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O łał, jestem pod wrażeniem, ale niesamowite. Nie jestem fanką takich paznokci, ale twoje naprawdę budzi zachwyt, świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj żuczek śliczny ,tylko ja ty kochana dajesz rade z takimi paznokciami przy domowych obowiązkach:(mi się to nie udaje i jak tylko wychodzą za opuszki palców zacinam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz normalnie , są dość twarde ..... dom i plantacja truskawek ....:)))
      choć ostatnio od dodatkowej pracy w truskawkach po tych deszczach zaczynają pękać,odmoczone od wody która jest na liściach od truskawek:(( dziś poszedł jeden u lewej a drugi nadpękł

      Usuń
  5. ja wolę pierwszą wersję, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, kobieto! genialne są, TY to masz talent :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"