czwartek, 11 lipca 2013

Projekt Wieczorynka u mixoflife


Witajcie, dziś  szczęśliwy dzień iż udało mi się wygrać ekstra zestaw z Bloga  Moniszona, jestem cudownie przeszczęśliwa , gdyż po raz pierwszy będę testowała, takie cudowności kosmetyczne jak Alverde , Balea czy też lakiery P2 oraz Essie:)))

A teraz pora przedstawić Wam moje arcydzieło z którego jestem dumna, jest to projekt wieczorynki zmalowany na moich pazurkach do zabawy zorganizowanej przez mixoflife, tematem tego tygodnia są Smerfy, czyli moja ulubiona bajka z dzieciństwa, zawsze czekałam na tę bajkę z utęsknieniem do kolejnego dnia wyświetlenia.
Koniec wspomnień  zapraszam na bajkowe paznokcie :)









moja mama śmiała się do rozpuku z nosa Gargamela ,


A Wam jak się podobają moje Smerfy,????? powiem szczerze, że ja jestem super zadowolona i świetnie mi się je malowało na pewno jeszcze kiedyś ujrzycie u mnie smerfy na pazurkach ...:P

4 komentarze:

  1. Normalnie małe dzieła sztuki, pięknie zmalowałaś te smerfy, robią wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie !
    Bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się bardzo ,że i Wam się podobają moje smerfne paznokcie ;)
    a teraz mam dołka bo złamałam pazurka wskazującego od lewej reki i próbowałam go ratować zobaczymy co z tego będzie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. haha -nos Gargamela rzeczywiście wymiata! :D

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"