środa, 10 lipca 2013

Dzikie Wyzwanie - tydzień szósty - Wąż

Hej, dziś tak na ostatnią chwilę  chciałam Wam pokazać co udało mi się zmalować  w tamtym pracowitym jak dla mnie i stresującym tygodniu..
Na pazurkach trzy odsłony węża, do projekty Dzikie Wyzwanie które ,zorganizowała Orlica.
Ten projekt okazał się dla mnie najgorszym, może to wynikać z przemęczenia,braku czasu ... choć obawiam się tego kolejnego , iż pomysłów brak...

Inspiracja zaczerpnięta z google

 A tu moje zdobienia :





Jak widzicie nic nadzwyczajnego , próba makijażu była ale nie udana  ...ale postanowiłam ją wrzucić..

A jak Wasze Dzikie Wyzwanie  udane?

2 komentarze:

  1. mnie najbardziej podoba się trzecia wersja :) koniecznie załóż bloglovin - super sprawa, łatwiej śledzić posty

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersje numer 2 i 3 najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"