środa, 4 grudnia 2013

Powrót do świata Bloggera:P + WYNIKI

Hej, przepraszam, że zniknęłam tak  niespodziewanie ...... ale na szczęście już jestem z Wami ..dziękuje za komentarze, które otrzymałam od Was podczas mojej nieobecności:)

Strasznie się irytowałam, że nie mam neta bo chciałam ogłosić zakończenie konkursu a tu jedno wiertełko i po połączeniu z siecią :(
    Tak dokładnie się stało podczas remontu została u mnie uszkodzona linia telefoniczna a co za  tym idzie brak łączności :(

Na początek Regulamin:

1. Rozdanie jest sponsorowane tylko i wyłącznie przeze mnie.
2. Rozdanie trwa od 10.11.2013 do 25.11.2013 do 23:59 (wyniki zostaną ogłoszone na blogu do 3 dni po zakończeniu rozdania).
3. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony drogą losową i poinformowany o tym drogą mailową.
4. Zwycięzca konkursu zostanie wybrany przez 3 osobowe jury.
5. Na odpowiedź czekam 3 dni, później zostanie wyłoniony nowy zwycięzca.
6. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
7. W rozdaniu mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie
8. W razie problemów i niejasności, proszę o kontakt na e-mail: 2retrivmongold9@wp.pl
9. Rozdanie/konkurs nie odbędzie się jeżeli nie zgłosi się co  najmniej 10 zgłoszeń.
10. Prace wysyłane na konkurs nie mają być publikowane czy udostępniane  do ogłoszenia wyników.

 DO KONKURSU ZGŁOSIŁY SIĘ 3 OSOBY FORMALNIE POWINNAM OGŁOSIĆ ZAKOŃCZENIE KONKURSU BEZ WYGRANYCH ALE POSTANOWIŁAM   użyć  maszyny losującej by wyłonić jedną osobę która otrzyma  ten  zestaw :


 I zwyciężczynią została :






Czarownica


Gratuluję i proszę adres do wysyłki :)

4 komentarze:

  1. Naprawdę szok!!! nigdy chyba nie wygrałam niczego w drodze losowania!!!!!!!!!! SZOK..naprawdę super. Ale się cieszę...... to takie miłe. Może szczęście się do mnie uśmiechnęło w końcu? :).
    Mam także nadzieję, że moje opowiadanie zasłużyło na wygraną i się podobało. Jestem ciekawa prac dwóch dziewczyn, na pewno też się postarały! Pozdrawiam dziewczyny! i bardzo się cieszę..

    OdpowiedzUsuń
  2. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Gratulacje!!! ;)))

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"