wtorek, 17 grudnia 2013

Moje zwycięskie mani :)))

Hej, ale miłe zakończenie dnia :) 

Muszę się pochwalić  bo nie wytrzymam ze szczęścia :))))

Moje zdobienie zostało nagrodzone  2 miejscem a wygrana  to bon o wartości 70 zł 

W konkursie  Promoto-Promoto & Kosmetycznie i życiowo....

więcej szczegółów możecie przeczytać tu  i zobaczyć pozostałe zwycięskie prace :)))
Gratulacje składam pozostałym zwyciężczyniom :) 

I zapraszam do oglądnięcia zwycięskiego mani :0



I kolejne zdobienie  w innej tematyce  :)
















Także jeszcze raz dziękuje organizatorom konkursu za wspaniały konkurs i za nagrodzenie mojego wykonu:)
Jak Wam się podobają moje konkursowe mani???

6 komentarzy:

  1. Nagroda w pełni zasłużona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Miałaś pomysł, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale geeeenialne pazurki!! o mamo! ta czerń i te kolory mnie rozwaliły..co to za lakiery??? genialne są... naprawdę jestem pod mega wrażeniem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarownico te lakiery to Golden Rose nr 121,71

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"