piątek, 20 grudnia 2013

Moje pierwsze zamówienie z Promoto - Promoto ...

Hej,
Ostatnio w blogosferze coraz więcej lakieromaniaczek poleca sklep Promoto- Promoto, wiec i ja zdecydowałam się na zakupy.... tak też wczoraj otrzymałam  moje pierwsze zamówienie :)

Na domiar tego  wygrałam bon o wartości 70 zł również z tego sklepu i już jutro Wam pokażę co sobie wybrałam :)Bo paczucha już do mnie dotarła :)

 Pewnie jesteście ciekawi na co się zdecydowałam, powiem Wam że jestem super zadowolona  ..i już sama nie mogę się doczekać testowania tych cudowności :)

Tak w ogóle dziś jest cudny dzień - paczuszki do mnie przychodzą a w nich same cudowności ...

Z Anetą z bloga  Mały Misz Masz zdecydowałyśmy się na świąteczną wymiankę :)
Dziś paczucha dotarła  miałam  ją otworzyć w Wigilię ale nie mogłam się doczekać co też się w niej znajduje więc ją otworzyłam oczywiście za zgodą Anety :P
Niebawem pokażę co też otrzymałam :)

A wracając do moich  zakupów paznokciowych  to dotarły do mnie  w kopercie bombelkowej .

Miałam kupić tylko klej ale było tam tyle cudowności paznokciowych, że zdecydowałam się  na lakier w pisaku z igłą  w kolorze czarnym, wypełniacz do koka do włosów w kolorze blondu, złote ćwieki oraz radełko bo strasznie szybko rosną mi skórki na paznokciach od stóp:(
no i
 w końcu mam tasiemki :) różową
 i zieloną ..

 To by było na tyle ,
Do jutra miłego wieczoru życzę:)


2 komentarze:

  1. Ahh ciekawi mnie na co wymieniłaś bon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro się ukażą na blogu ;p a teraz zabieram się za folie - klej mam.... zobaczymy jaki diabeł straszny :)

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"