sobota, 21 grudnia 2013

Nagroda od Promoto - Promoto ...

Hej ,
W tej notce, pokazywałam Wam moje zwycięskie mani które wykonałam do konkursu u  Kosmetycznie i życiowo gdzie organizatorem nagród było Promoto - Promoto.
Moja praca zajęła 2 miejsce za które otrzymałam bon w wysokości 70 zł, Agni poinformowała zwycięzców, że mają wybrać sobie ze strony organizatora towar.

Tak więc długo nie czekałam i wybrałam sobie same cudowności za które szczerze dziękuje :)

Żeby nie przedłużać waszej ciekawości oto co wybrałam :)


 Paczucha dotarła do mnie naprawdę szybko nie spodziewałam się ze tak szybko ją otrzymam :)


 I po kolei pstrykałam fotki ... Lakiery 15ml i zamsz w takiej samej kolorystyce
 folie transferowe
 karuzele z ozdóbkami


 zamsz, aż nie mogę się doczekać wolnej chwili by go użyć..
 płytki
po rozpakowaniu
 i foto w zbliżeniu jeszcze w foli zabezpieczającej 
 Naklejki wodne
 Tasiemka w kolorze czarnym


Jeszcze raz dziękuje Agni za zorganizowanie wspaniałego konkursu oraz firmie Promoto za cudowne prezenty które mogłam sobie sama wybrać :)

Jak Wam się podobają moje wspaniałości także byście się na to zdecydowały????

2 komentarze:

  1. Ulala! Poszalałaś :) w końcu widzę, co to za tasiemki..wynika z tego, ze chyba kupiłam Ci jeszcze coś innego ;P ale nieważne, i tak wyślę.
    Super lakiery. Zamszyk miałam od Wibo bodajże, różowy, pokazywałam na blogu - fajny efekt, ale nietrwały dość :(.
    Takie stempelki kupiłam kiedyś na allegro, ale bardzo tanie..niestety były też złej jakości a poza tym może mi brakowało uzdolnień, ale żadne wzory nie wychodziły...w końcu je wyrzuciłam. Mam nadzieję, że te będą super :).
    Buźki!

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"