poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zakupowo:)

Witam Wszystkich:)

Moje nowości z poprzedniego  tygodnia :)

 Zanim zaczęłam zajmować się blogiem widziałam w necie konad-a lecz jego cena jakoś nie przemawiała do mnie ...przeglądam blogi lakiero-maniaczek i kiedy to B for Beautiful Nails napisała dla nas notkę odnośnie  stempli zamarzyło mi się posiadanie Kand-a mam nadzieje, że niebawem będę mogła go zamówić na ebay-u.
Troszkę przeszkód stoi mi na drodze gdyż dawno temu kiedy to jeszcze nie byłam mężatką założyłam tam konto i teraz aby mieć powiązane konto z pay pal  trzeba mieć aktualne nazwisko tak by konto  z którego robimy przelewy nie różniły się danymi ...Tak więc muszę zrobić kserokopie prawa- jazdy i dowodu, przesłać im i zaktualizować nowe konto bankowe :/
Tak więc troszkę to pewnie potrwa a, że nie mogłam się doczekać zakupiłam w sklepie Ale paznokcie to  maleństwo by spróbować odbijanie stempelków.




Będąc tam zdecydowałam  się także  na 2 płytki które powaliły mnie cena :( 7,90 za krążek ...wysuszacz który mnie nie zachwyca ....oraz folie transferową do której niestety zapomniałam dokupić kleju :/



 B. także wspominała, że do odbijania super nadają się lakiery Golden Rose a więc takie włożyłam do koszyka w nie za dużej drogerii:)



Kolejne zakupy z Avon tym razem opanowałam się -"chwilowo" gdyż na druga kampanię z tego samego katalogu zamówiłam sporo kosmetyków stricte prezentowo:)

Tak więc na zimowe dni krem z silikonem,o bardzo ładnym  zapachu, wodę toaletowa For Away oraz bałwankową tarkę do stóp.





 Dziś w moim miasteczku w mini markecie zdecydowałam się kupić  czarną kredkę za bagatela 3,90 :D oraz odżywkę która rzekomo ma tworzyć efekt sztucznego paznokcia ...






 I na koniec zakup niespodziewany, a cóż to znaczy ? kiedy  to mężuś zaprosił mnie do kina 6D w dzień mikołajkowy przechodziliśmy obok stanowiska Inglota nie omieszkałam podotykać wystawionych do testowania pędzli...kiedy to po obejrzeniu filmu wyszliśmy luknęłam w stronę wyżej wspomnianego stoiska mężuś mówi choć kup sobie więc banan na twarzy i oto moje zakupy :)






 
 To by było na tyle, już nie mogę się doczekać pierwszego rozcierania tym pędzlem :)

Macie coś z powyższych foto ? dajcie znać jak Wam się pracuje tym pędzlem :)

Życzę udanego wieczoru :)



8 komentarzy:

  1. Wow super zakupy! pokazuj stempelki szybko na paznokciach :) I jestem ciekawa jak folia ci się odbije :) Szybko kupuj klej i prezentuj nam tu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klej zamówiony z promoto -promoto :) czekam na przesyłkę... pierwsze stempelki wykonane w krotce pokażę:)

      Usuń
  2. Kiedyś kupiłam takie stempelki na allegro, za niewielkie pieniądze. Niestety ich jakość była fatalna :( Ale fajne te Twoje zakupy i cudownie, że mąż okazał się tak hojny :).
    Kochana, Far Away Ci pasuje? mi się niby podoba, ale nie wiem...mam wrażenie, że na mnie jest za słodki, męczący...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też sa za 4,90 nie oczekiwałam d nich za wiele wiec nie było rozczarowania jakoś- tam zrobiłam stempelki pokażę jak tylko się obrobię ostatnio jak na wariackich papierach coraz bliżej świąt...prezenty zakupy , lekarze międzyczasie ..masakra jakaś tyle tego,...
      mężuś love z reszta jak zawsze wszystko by mi oddał :)
      A co do "perfum" mam kilka rożnych i to wszystko w zależności od nastroju :P lubię piżmo , w każdym ...:)

      Usuń
    2. miałaś racje z tymi stempelkami są do bani ..płytka się drapie , rdzewieje , na szczęście odbija stemple ale widzę że długo mi nie posłuży...

      Usuń
  3. Zastanawiam się właśnie czy kupić stempelki... Twoje są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ten utrwalacz z wysuszaczem gdzie kupiłaś? Bo miałam go i jest genialny, ale nie mogę go teraz dostać. Jaka to w ogóle firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sklepie Vanessa blisko Gdańska który ma asortyment Ale paznokcie :)

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"