piątek, 29 listopada 2013

Kolejne zakupy z Avon

Hej,
Przychodzę dziś do Was  z dość dużą ilością foto :)
Ten post miał się pojawić wczoraj ale było dość późno by robić fotki. Tak więc zapraszam do oglądania ...Moich zakupów...

 Miałam ochotę na tę diamentowa serię, a głównie na ślicznie prezentujący się lakier w buteleczce ciekawe jak będzie wyglądał na pazurkach...??
Skusiłam się na te kulki rozświetlające  bo spodobało mi się pudełeczko :P A tak naprawdę nigdy nie posiadałam  kulek  więc będzie testowanie :)

Kiedy kuzynka pokazała mi mani wykonane tym lakierem, zakochałam się ...
 Macie ochotę zobaczyć jak prezentują się przedstawione poniżej kolorki na ustach????
 haul zakupowy po za Avon
 Pewnie już wiecie że w Biedronce można dostać paletkę za bagatela~ 34 zł, postanowiłam ją kupić gdyż kiedy ujrzałam te świecące złotko pomyślałam  muszę je mieć ...ale już po rozpakowaniu i pierwszym maźnięciu moja ekscytacja opadła....
Paletka, bardzo podobna  do tej za 169,00 zł z Avon.... ciekawe jak z jej pigmentacja bo w tej z Biedry słabiutko...

 A więc pokaż kotku co masz w środku ??

Tak jak widzicie po maźnięciu paluchem starłam te piękne złotko :( a reszta wychodzi  bardziej żółta....niż złota
                                                                                       
To by było na tyle dajcie znać czy także skusiłyście się na te paletkę??? i czy  jesteście zadowolone z jej zakupu???

8 komentarzy:

  1. no no paletka na zdjęciu jest niczego sobie :) a te kulki z avonu to kuzynka moja miała takie i jest z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba przyznać ze wygląda świetnie , błyszczy się jak lusterko hah, nawet jak widać na foto odbijają się w niej drzewa które widać u mnie przez okno :P
      ale sama pigmentacja jest kiepska ...
      błyszczyk jak widać na foto użyty raz na usta i widać duży ubytek :(
      kredki niczego sobie kolorki super ,ładnie się nimi rysuje ..choć chyba uczulają wczoraj wymalowałam siostrę i w pracy nie mogła znieść pieczenia... oczy przekrwione nie pomogło zmycie makijażu :(
      aż się boję użyć bo ja mam alergie a ona jej formalnie nie posiada...

      Usuń
  2. Ulalaaaa! Kochana, ale zakupy!!!! ciekawa jestem tych perełek z avonu, czy dają fajny efekt? kusiły mnie..ale mam trochę rozświetlaczy i muszę je pozużywać ;) ciekawią mnie i pomadki, i ten lakier na pazurkach...pokazuj, pokazuj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier na pazurkach to Mua który otrzymałam o Moniki na rozdaniu z bloga Moniszona.....
      a więc jutro ukażą się na blogu pomadki bo obfociłam już dziś :P
      a kulki na pędzel nakładają się jak na razie ok bo słyszałam ze niektorzy maja z nimi problem ...
      delikatne takie jak chciałam ...ze nie świece jak lampki na choince hahha:)
      mam malutkie co nie co dla ciebie :P

      Usuń
    2. no a ja małe co nieco szykuję ;)))) fajne kosmetyki, ja właśnie średnio lubię kulki, bo często wypadają mi albo wpadają między pędzelki :)

      Usuń
  3. To się kochana szarpnęłaś :) Sama nie wiem czego jestem ciekawa najbardziej, paletki? lakieru? kuleczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kulkach i tym lakierze diamentowym chętnie poczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to zaszalałaś :) super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"