środa, 6 listopada 2013

Jesienne konkursowe paznokcie ....na bloga Nails by Weronika....


Witam Was serdecznie,
 Wczoraj Weronika z bloga Nails by Weronika ogłosiła wyniki  konkursu, który  wraz z Promoto-Promoto organizowała i było można zgarnąć super nagrody - tu możecie kliknąć by ujrzeć zwycięzcę. 
A mi pozostało Wam tylko pokazać moje jesienne pazurki, które no niestety nie dorównują zwycięskiej pracy:)

 Co sądzicie o takim mani?????

Tak jak obiecałam jutro pojawi się recenzja  maskar firmy Avon, całuski i miłego wieczorku Wam życzę :)






2 komentarze:

  1. I tak piękne są - bardzo mi się podobają. Szczególnie to przejście kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale uroczo...jak zawsze..zazdroszczę Ci talentu do tworzenia takich cudeniek na pazurkach i życzę powodzenia w różnych konkursach, zasługujesz na wygraną ! - ja to wiem doskonale :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"