piątek, 8 listopada 2013

Mała zapowiedź... 30 Birthday :P

Hej ,

Tak wiem nie dotrzymałam słowa ale mam nadzieje że mi to wybaczycie ..(mam dziś urodziny :)

Notka  nie pojawiła się  i powodem nie było  raczej  lenistwo a prędzej  brak  czasu na wykonanie foto w "idealnej"godzinie(za dnia) by wykonać  zbliżenie oka....tak by oddać w pełni efekt "przedłużonych, pogrubionych rzęs"...
Post z recenzją porównawczą  maskar na pewno się pojawi ...

A teraz ogłaszam wszem i wobec  będzie małe rozdanie /konkurs które mam nadzieje uda mi się opublikować jutro ....napisałam mam nadzieje gdyż ..... tak jak wspominałam obchodzę urodzinki ...  i jakoś z najbliższymi trzeba to uczcić ...

A teraz pora na drobne wtajemniczenie na temat rozdania/konkursu... mam zamiar obdarować dwie osoby  drobnymi upominkami ... cały ten pomysł z rozdaniem urodził mi się w głowie   w październiku kiedy to minął dokładnie 15 października -rok mojej pielęgnacji włosowej i nie mogłam się zebrać na to by ogłosić to na blogu.
Ale w końcu decyzja padła będzie konkurs - taki na cześć tych 30 urodzin, mojej pielęgnacji i to że mam Was, że tu wiernie zaglądacie  ....... nie będę zdradzać szczegółów,   dokładniej wszystko opisze w notce w dniu rozpoczęcia owego rozdania.


  źródło : Google
Nawet nie wiecie jaką radość daje mi sama myśl że, będzie to rozdanie i pewnie jeszcze bardziej będę zacieszona jak się do niego zgłosicie  i mam nadzieje, że te drobne upominki  Was zachęcą do wzięcia udziału w moim pierwszym konkursie/rozdaniu.

                        
Tak więc czekajcie kochani na ogłoszenie konkursu a ja tym czasem zabieram się za stworzenie banerka :)


Buziaczki , miłego wieczorku:)

5 komentarzy:

  1. Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! :*
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spóźnione wszystkiego naj i dalszego blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością oczekuję na to rozdanie :) Buziaki, Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. walczę o to każdą minutą :P poszukuje odpowiednich prezentów do rozdania ..i rozmyślam nad tematem konkursu :)

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"