środa, 13 listopada 2013

Zmalowane Melodie u mixoflife - "Kolorowe kredki..."

Hejka ,pewnie już lulacie a ja sobie przypomniałam o projekcie  Zmalowane Melodie na ostatni 7  tydzień wyzwań manicur-owych...
Chciałam Monice serdecznie podziękować za świetny pomysł z tym projektem ...przynajmniej człowiek  odbija się od rutyny i maluje coś krzykliwego na co ludzie zwracają uwagę hah :) i Bóg jeden wie co wtedy  o nas myślą..

 Inspiracją był dla mnie ten filmik :)


 Wracają wspomnienia z dzieciństwa  :P  piosenka "Kolorowe kredki" w wykonaniu Fasolek :)

Kolorowe kredki w pudełeczku noszę,
Kolorowe kredki bardzo lubią mnie,
Kolorowe kredki kiedy je poproszę,
Namalują wszystko to co chcę.
Namalują domek i na płocie kota
I wesołe słonko na pochmurne dni
A gdy w kosmos lecieć przyjdzie mi ochota
Prawdziwą rakietę namalują mi.
Kiedy jestem smutny, zawsze mnie pocieszą,
Siadamy przy stole i one i ja.
Malują cudownie, małpkę taką śmieszną,
Słonia na huśtawce i w rakiecie lwa.


Także jeszcze raz dzięki i zapraszam wszystkich do oglądania kredek w moim wykonaniu :)










 Jak Wam się podobają moje kredki????


Ps. Przypominam  o konkursie /rozdaniu ,na który serdecznie zapraszam chętnych :)





6 komentarzy:

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"