poniedziałek, 25 listopada 2013

Śnieżynkowe pazurki + przedłużenie konkursu/rozdania..

Hej Wszystkim, witam Wszystkich po kolejnej mojej przerwie w blogowaniu...
Przychodzę dzisiaj do Was z mani troszkę wprowadzającym w nastrój zimowy ...
Pomysł "urodził " mi się ot tak po prostu kiedy  to na moich oknach dachowych pojawił się pierwszy śnieżek...

Zanim jednak pokażę zmalowane paznokcie, chciałam przypomnieć o trwającym konkursie/rozdaniu ,który kończy się dziś o północy ...(Klik) 

Chciałam  jednak powiadomić , że jeśli do godziny 23:59 nie zgłosi się pozostała liczba uczestników  - konkurs zostanie automatycznie  przedłużony do dnia  02.12.2013 ...

Muszę przyznać, zawiodłam się  - gdyż liczyłam na to iż  zgłosi się przynajmniej 10 osób ....no niestety zgłosiły się 4 osoby lecz tylko jedna zastosowała się do regulaminu...a ogólnie otrzymałam tylko 2 prace :(

Liczę na Was kochani  bo nagrody są całkiem nowe i nie najgorsze...wystarczy że zmalujesz makijaż lub pazurki  czy też  jeśli lubisz wymyślać historie napisz coś swojego związanego z Mikołajem a może  a nuż to właśnie Tobie uda się wygrać ..!!!

Mam nadzieje, że weźmiecie udział gdyż bardzo chciałabym nagrodzić tę wyjątkową pracę :)

A teraz zapraszam do obejrzenia foto zmalowanego mani...













I jak Wam się podobają śnieżne -zimowe pazurki????


3 komentarze:

  1. Fajnie śnieżyli, u mnie jeszcze nie ma śniegu ale patrząc na Twoje pazurki już go czuję. Kurcze szkoda, że tak mało osób się zgłosiło, może uda mi się coś jeszcze zmalować...

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"