wtorek, 5 listopada 2013

Zakupy z Avon...

Hej,
Dziś tak na szybciutko, pokażę Wam co zakupiłam z katalogu Avon.


 Nie wiem jak Wy ale ja jak się dopadnę do katalogu to te zdjęcia tak na mnie oddziałują, że mam ochotę je wszystkie testować, posiadać i gdybym mogła to wszystko bym zamówiła :p
A więc przedstawiam  foto zoom na to co zakupiłam:

Płyn do kąpieli :

1- Biała Lilia 250 ml ,
2- Zielone Jabłuszko250 ml,

Żel:
dla mnie : 
Reflection
(połączenie orientalnej orchidei i maliny )
I dla mojej drugiej połówki :
Xtreme
(grejpfrut i drzewo cedrowe)
 

Odżywczy krem do rąk, łokci i stóp - odżywcze masło She ,muszę przyznać że uwielbiam słodkie zapachy ale ten krem po prostu potrafi doprowadzić do zemdlenia.
Na mojej skórze trzymał około 5 godzin co jest plusem , ale dla osób wrażliwych na zapachy nie sprawdzi się ze względu na słodycz woni ulatniającej się wraz z powietrzem ...


Nietłusty krem matujący na dzień SPF 15 - bogaty w źródło cynku, który normalizuje produkcję sebum,(zobaczymy czy rzeczywiście tak jest) witaminy z grupy B które mają przywrócić równowagę naszej skórze oraz składniki mineralne które mają działanie nawilżające i ochronne.
Kremik  ma lekką konsystencje, nie trzeba dużej ilości by rozprowadzić na całej  twarzy oczywiście omijając oczy i usta: P
Zobaczymy ja się sprawdzi na dłuższą metę ...
 Tusz SuperShock do 12* razy więcej objętości
 oraz 
SuperSHOCK MAX do 15* grubsze rzęsy ,
Puder Prasowany Idealna Cera- LIGHT MEDIUM
 podkład Luxe - Natural Glamour

  Bardzo mi się podoba opakowanie z barokowym akcentem, opakowanie jest ładnie wykonane z masywnego plastiku, w środku znajdziemy gąbeczkę oraz lusterko.


 Zbliżenie oraz porównanie szczoteczek



 Na koniec zostawiłam coś troszkę większego i nie kosmetycznego, jest to Torba Kimberlee oraz portfel .


 Torba  wykonana jest z PVC o rozmiarze 32 x 25,5 x10cm rączki mają 27 cm.
W  środku torby znajduje się przegródka na telefon ,oraz wewnętrzna kieszeń zamykana na suwak.



 Portfel o wymiarach 12 x 13 x 1cm zapinany na zatrzask, ramka na zdjęcie , przegródki na karty oraz sekcja na banknoty.



Jeśli ktoś byłby zainteresowany kupnem  owego portfela zapraszam  do napisania komentarza .......Portfel jak dla mnie jest za duży dlatego jestem zdecydowana go sprzedać .

 To by było na tyle ,
 ...Macie ulubione kosmetyki z Avon??? Jakie ???

I na Koniec pytanko odnośnie  wyżej wymienionych maskar-  interesuje Was efekt na rzęsach?? jeśli tak piszcie w komentarzach czy interesuje was taka notka ???
Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia:)




edycja 11.12.2013 dla Ciekawska :P








:) mam nadzieję ,że takie foto cie zadowala ??

5 komentarzy:

  1. Daj znać jak podkład i tusz, jestem bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak właśnie podkładu jestem bardzo ciekawa :)

      Usuń
  2. Mam prośbę mogłabyś zamieścić więcej zdjęć tej torebki np od środka bo bardzo mi się podoba i nie ejstem do końca przekonana oraz napisz swoją opinię na temat tej torebki. Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbę czy mogłabyś zamieścić więcej zdjęć tej torebki ale w miarę szybko bo bardzo mi się podoba ale nie jestem do końca przekonana oraz powiedz mi co sądzisz o tej torebce czy jesteś zadowolona czy jest praktyczna itd... :) Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba przyznać że uwielbiam praktyczne duże tasze na zimę gdyż jak to wiadomo czapka szalik , rękawice są naszą nieodłączną garderobą zimową wchodząc do sklepu trzeba to gdzieś upchać , wiec JA jestem szczerze zadowolona :) w środku jest przegródka na zamek i na telefon moja nokia asha 302 się w niej mieści , torba jest pojemna , obiecuje ze jutro takie zdjęcia opublikuje ,zobaczysz jak wygląda w świetle dziennym :)

      Usuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"