środa, 1 stycznia 2014

Sylwestrowe pazurki + folia transferowa...

Hej Wszystkim, w Nowym 2014 roku, oby ten Rok dał Wam (i mnie również ) wiele kreatywnych  pomysłów na zdobienia. Chciałam Wam pokazać jak prezentowały się moje sylwestrowe  pazurki na domówce .
Do  tego zdobienia użyłam lakierów firmy Golden Rose w kolorze czarnym i ciemnym granacie oraz pasków z essence które otrzymałam wczoraj w niespodziewanej paczce od Czarownicy z bloga Mały Misz Masz. Zawartość paczuchy pokażę Wam jak tylko je obfocę ...
i Na końcu tego posta zobaczycie pazurki które miały ładnie  prezentować się na Sylwka lecz nie wytrwały dwóch dni ..:( A mowa o użyciu foli transferowej która mnie rozczarowała ..

Tak więc nie przedłużając moje paznokietki przywitałam Nowy Rok w takim wydaniu...








 I pora pokazać pazurki które miały towarzyszyć mi na domówce sylwestrowej lecz nie wytrzymały tak naprawdę kąpieli na dzień przed  Sylwestrem.
Paznokcie pomalowałam w podobnych odcieniach foli, poczekałam aż lakiery dokładnie wyschną, po czym klejem do folii pomalowałam pazurki  (klej ma pędzelek dokładnie taki jak lakiery )poczekałam aż stał się całkowicie  bezbarwny przyłożyłam poprzednio przygotowane kawałki foli i przyłożyłam do płytki paznokcia po czym końcówką radełka dokładnie dociskałam folie. Po dokładnym odciśnięciu nasz paznokieć mieni się już w kolorze wybranej foli ..lecz nie na długo ... dlaczego gdyż po pomalowaniu top coat-em cały holograficzny kolor zanika ...Cieszę się, że przed pomalowaniem zrobiłam Wam foto  bo nie miała bym Wam już co pokazać po przemalowaniu Top-coat- em...

Czytałam na kilku blogach, że właśnie takie cuda się dzieją więc chciałam spróbować który Top z posiadanych będzie odpowiedni do tego by folia pozostała taka jak przed założeniem na płytkę.
I co się okazało, że najgorszy do tego jest Top z Ale Paznokcie gdyż , powoduje on całkowicie rozmycie holograficznego efektu. Z posiadanych najlepiej spisał się Top zakupiony w sklepie Kosmetycznym Quick Dry ponieważ , najmniej niszczy wygląd naszej folii .
 Zresztą same zobaczcie...




I tu poniżej możecie zobaczyć jak folia zachowała się po nałożeniu Top-u..

Folia Miedziana została pokryta Top-em firmy Coral, zaś srebrna i złota pokryta Topem firmy Ale Paznokcie, folia czerwona została pokryta Tope-em Quick Dry i eekt najbardziej mnie zadowala..



 Testowałyście już folie jesteście zadowolone ???czy tak jak ja nie zachwyca Was tak krótki czas jej wytrzymałości ???

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się to sylwestrowe zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czas zaopatrzyć się w folię, bo wygląda ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj faktycznie różnica jest :/ Lubię folie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u Ciebie jak się trzyma...?? jaki Top używasz?

      Usuń
  4. Ale piękne pazurki! przy pierwszym manicure nawet narzeczonemu powiedziałam: "patrz, jakie piękne paznokcie z tymi naklejkami, co razem kupowaliśmy". Potwierdził : A te ostatnie - BOMBA! i powiem Ci, że uwielbiam właśnie taką długość paznokci
    Buźki noworoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj działałam z folią, spróbowałam z Essie Good To Go, holo efekt może i zjadło, ale nie jest tak źle :)

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"