sobota, 1 czerwca 2013

Mini zakupy i good hair day


Cześć Wszystkim.
Przepraszam wszystkich odwiedzających ,mojego bloga ,za późne wrzucenie tego wpisu ale musicie mi wybaczyć jestem matka , a dziś Dzień Dziecka ,więc  trzeba było ziścić marzenie córki  :)
  Radość sprawiło mi  jej szczęście, więc wszyscy zadowoleni.

Tak jak widać na foto, ciemno było jak wracaliśmy :P usprawiedliwiam się hahha

Na wstępie , póki pamiętam , Dziewczyny które myjecie włosy Facelle  , pragnę poinformować ,że w Rossmannie jest promocja na ten płyn który widzicie na foto , inne rodzaje są w cenie  regularnej.
A ceny nie podałam , więc za butelkę Facelle , zapłaciłam 2,99.  Zakupiłam od razu dwie butelki  , jeszcze nie używałam tego płynu ani według przeznaczenia ,ani do mycia włosów , no cóż nawet jak nie podpasuje mi do żadnych z wyżej wymienionych przeznaczeń, oddam mamie lub siostrze:)


Za szampon babydream zapłaciłam 4,99.

Po zużyciu napisze recenzje . No chyba, że się nie sprawdzą  kosmetyki , to opiszę wcześniej :p

A na koniec chciałam się Wam pochwalić moimi zdyscyplinowanymi włosiętami , jaką mi radość dały- normalnie cieszyłam się jak dziecko , gdy po umyciu i wysuszeniu suszarka oczywiście chłodnym nawiewem nie musiałam nic układać , pięknie  same się ułożyły :)




1 foto bez lampy
Tak wyglądały dziś  po wysuszeniu suszarką :)













2 foto z lampą












Tak wiem jeszcze moje końce są postrzępione ale robię co się da  , co miesiąc podcinam a w maju poszło 3 cm więc dajcie mi się pocieszyć tym widokiem :) zdyscyplinowanych włosów .

 W skrócie czego użyłam  wczoraj do  mycia:



-Olejek z firmy Green Pharmacy na 30 minut
-umyłam szamponem Alterra
-odzywka Alterra

włosy po wysuszeniu były obciążone , jak zwykle nie umiem nigdy za pierwszym razem użyć odpowiednio oleju ale już  na 2 raz będę wiedziała jaką ilość nałożyć:)

A dziś  rano wstałam umyłam włosy:
- szamponem Radical
-nałożyłam odzywkę Alterra
i efekt był super bez prostowania , układania na szczotkę  tak jak powyższe foto przedstawia   , co   najważniejsze włosy są jeszcze sypkie ciekawe ile wytrzymają? , jest ciepło pewnie jutro będę musiała umyć ale radość jest we mnie ,że w końcu widzę rezultaty mojej pielęgnacji :]

I dlatego przeżyłam Szok ,boooo zawsze po wysuszeniu robi  mi się na wysokości  karku fala i włosy wtedy odstają każdy  w inną stronę .
I wygląda tak jakby były odgniecione od gumki mimo , że nie są związane.. nie będę  tłumaczyć wyglądają wtedy tak :)
 tak wyglądają zazwyczaj po wysuszeniu suszarką chłodnym powietrzem


 A jak Wasze włosy wyglądają w  dobre dni ?macie ich więcej czy tych złych?

1 komentarz:

  1. Moje włosy, mimo że zdrowe, mają coraz więcej bad hair day ostatnio, smaa nie wiem czemu.

    Ale Twoje.. łał, stają się coraz wspanialsze! I cudownie się błyszczą.
    A o promocji nawet nie wiedziałam, naprawdę tanio jak za tak dużą wydajnośc i pojemnośc.

    OdpowiedzUsuń

"Żeby żyć trzeba sobie ustalić wartości niezależne od codzienności"